dag dames.. tis alweer tijdje geleden dat ik iets hb geschreven, wou er neit teveel mee bezig zijn.. en ook omdat ik altijd 10 dagen voor dat ik mijn NOD heb heel erg last van mijn borsten heb, dus dacht van ik word weer ongiie... maar nu.. moet ik nog 7 dagen voor de NOD maar voel nog niks aan mn borsten.. en anders echt altijd 10 dagen ervoor! Ook werd ik eergister wakker met zo'n pijn in mn rechterzij (spierpijn ) maar dacht dat ik misschien verkeerd had geslapen... maarjaa vroeg me dus af of er ook vrouwen waren die bij de normale cyclus ook altijd last van borsten hadden, maar nu dus absluut niet.. want hoor ook veel dat het juist andersom is als je zwanger bent dat je dan pas pijn aan je borsten krijg.. maar bbij mij is dus andersom (hopelijk) haha liiefs
owjaa want wat ik nog zeggen wou.. op de dag dat ik dus ongiie word is 's ochtends ook echt de pijn in mijn borsten helemaal weg.. wie heeft dit nog meer altijd op zo'n manier?
hallo, ja ik ken het wel ik heb altijd vanaf het moment dat ik me ei heb gehad dat ik pijn in me borsten heb toto het moment dat ik ongie moet worden deze maand was het zo dat ik me ei had gehad en helemaal geen pijn aan me borsten had voor wel een hele week daarna begon de pijn weer maar heb er wel van genoten dat ik een week geen pijn had. Deze keer kreeg ik dus pas last toen het vruchtje ingenesteld was, dus ja je lichaam kan het helemaal omkeren groetjes sarai
bedankt voor je antwoord werd net ook weer wakker, maar nog steeds niks, dan wel een borrelende buik.. maarja we zien het wel.. heb zovaak gedacht dat het wel raak zou zijn hihi.. liefs..
ja je lichaam kan je goed voor de gek houden maar juist wanneer je het niet verwacht is raak o en ik had ook wanneer ik ongie moest worden was de pijn in me borsten ook weg en deze keer niet dus had al een vermoeden maar nog een paar daagjes dus we gaan gewoon duimen dat het raak is