Hee hallo, Even een vraag omdat ik het niet zeker weet. Mijn cyclus was 27,26,26. Ik heb deze maand getest vanaf zondag. Zojuist was de streep net heel iets lichter dan de controlestreep. Dus of ik zit er net voor, of net na. Dit betekend dat mijn eisprong binnen 24-36 uur is. Dit zou dis betekenen dat mijn eisprong op dag 15 is. Vorige maanden wist ii ook zo goed als zeker (vanwege ovulatiepijn) wanneer mijn eisprong is. Als mijn cyclus weer 26 dagen is. Klopt dit dan wel met wanneer mij eisprong is? Gemiddeld is je NOD 14 dagen na je eisprong? Dit is bij mij dan dus 12? Groetjes
Volgens mij kan je eisprong iedere maand op een andere dag plaatsvinden. Je NOD is wel altijd 14 dagen na de eisprong. Dus als ik t goed zeg; Je eisprong is op dag 15 dus 15+14 is 29, je cyclus zou dan 29 dagen moeten zijn dit keer.
De fase na je eisprong verschilt per persoon en is gemiddeld 14 dagen. Bij mij was het voor de bevalling van mijn zoontje 12 dagen en daarna standaard 11 dagen. Het kan dus goed dat het bij jou 12 dagen is.
Idd ook de lengte na eisprong is verschillend. Hier ook cyclus van 26 dagen en altijd rond dag 14 mijn ei....Dus niks aan de hand!