Vraagje.... Ik ben 1 juni gestopt met me pil, toen een ontrekkingsbloeding gehad en hierna nog geen menstruatie of eisprong. Nu heb ik al 3 dagen een licht streepje op mijn ovulatietest, zit er iets aan te komen of had ie dan al in die 3 dagen donkerder moeten worden?
Bij mij is er altijd een aanloopperiode. Door de dagen wordt hij steeds donkerder, maar tijdens de cyclus dat ik in verwachting raakte had ik maar een heel licht streepje en de volgende dag knalde hij er van af! Gewoon rustig doortesten, dan spot je je ei waarschijnlijk vanzelf.
Bedankt voor jullie reactie, nou hopen dan maar. Heb paar weken terug 1 keer zo'n lichte streep gehad en volgende dag was hij weer wit. Nu al 2 dagen lichte streep, hopen dus dat hij morgen donkerder is!
Ik zelfs helemaal geen witte streepjes, alleen lichte.. Maar heb totaal geen idee wanneer mijn cyclus weer is begonnen..dus tja, blijf maar door testen..
ik heb ook alleen lichte streepjes ...het ene al wat donkerder dan het andere. ondertussen al 11 dagen aan het testen ...hopelijk gauw een knaller
Bin mij ook niet echt een aanloop.. Bij mij was ie 's avonds zoals die van jou nu en de volgende dag (rond 1 uur) knalde die eraf!
Ik dacht een aanloop te hebben.. maar niets is minder waar. Ze werden eerst weer iets donkerder net als die van jou en daarna werden weer lichter en dacht vanmorgen toch maar eens te testen en toen spatte ie van de dipstick af. Gisteren was ie redelijk donker, maar nog niet knal positief. Het LH kan dus erg varieren in je urine.