Hoi, Wie heeft er nog meer een kindje dat eenkennig is/was? M'n dochtertje is 5 maanden en sinds begin deze week wil ze het liefst alleen nog door mij uit bedje gehaald worden, wil ze alleen maar van mij een flesje hebben en door mij verschoond worden enz. Ik ben degene die ze het meest ziet natuurlijk omdat ik nog niet werk en dus iedere dag met haar ben. Mijn man heeft wisseldiensten, dus de ene keer ziet ze hem alleen 's avonds en de andere keer alleen 's ochtends. Nu is het zo dat als hij haar uit bed haalt of de fles wil geven (wat hij leuk vind om te doen) ze het nu steeds op een krijsen zet... Zodra ik haar overneem is het weer goed en drinkt ze lekker haar flesje leeg. De laatste keer bij mijn ouders heeft ze ook veel gehuild. Toen ik er weer was was alles weer goed. Ik vind het jammer dat ze bij mijn man nu steeds huilt/krijst totdat ik haar weer overneem. Soms denk ik "laat maar even krijsen ze moet ook gewend raken aan dat papa haar verzorgd", maar het gaat zo lang door en ze wordt dan echt hysterisch. Ze is nog maar 5 maanden en ik had nooit gedacht dat ze al zo vroeg eenkennig kunnen worden? Ik durf haar amper alleen te laten bij mijn man of familieleden omdat ze zo lang doorgaat met krijsen. Erg lastig dit...