Goede middag, ik ben nu 26+4 en was lekker aan het werk( ik doe huishoudelijk werk). Ik was druk bezig met een keukenkastje uit te nemen. Waarbij ik op een krukje zat zodat ik niet moeilijk hoefde op te staan of te ver hoefde te bukken. Nu had ik per ongeluk mijn schuursponsje op het aanrecht laten liggen dus sta half op om deze te pakken waarbij ik ineens een verschrikkelijk pijnlijke knap voel in mijn onderbuik tussen mijn navel en schaamstreek in. Precies op de hoogte waar de meeste zwangerschapsbroeken ophouden zeg maar. Deze pijn straalt heel even uit naar mijn linkerlies en ineens is de pijn verdwenen. Ik ben inmiddels rustig op een hogere stoel gaan zitten en ben mijn buik aan het masseren. Deze is heel erg zacht. Als een waterzak waar niets inzit. Na 20min rustig te hebben gezeten ben ik weer verder gegaan met mijn werk. Nu dus geen echte klachten meer. Op een gegeven moment begint mijn buik echt pijn te doen. Ik laat per ongeluk mijn doekje vallen dus moet bukken om deze te pakken. Waardoor ik nog meer pijn krijg in mijn buik en een verschrikkelijke harde buik. Na 5x in 20min naar de wc te zijn gegaan( niets bijzonders gezien). Nu ook duizelig en niet meer in staat op verder te werken maar naar huis gegaan. Nu ook beginnende krampen in mijn onderbuik. Geen echte schop bewegingen meer gevoeld( ze ligt in hoofdligging). Maar wel rare rolachtige bewegingen enkelt onderin mijn buik gevoeld. Nu rare druk op mijn buik. Wat kan ik nu het beste doen? Beetje in paniek geweest toen het gebeurde vanmiddag met gedachtes dat de placenta gescheurd zou kunnen zijn. Of dat het nekje niet meer goed is. Nu wel wat rustiger gelukkig maar toch nog steeds de vraag of ik niet iets meer moet gaan doen dan alleen een moment van rust moet houden