'Normale' jeans voor meisje (11)

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door poema, 23 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    In de taille inderdaad te wijd en dan bij haar bovenbenen te strak....
     
  2. Lynx

    Lynx VIP lid

    19 jul 2008
    8.498
    2.389
    113
    Hier idem. Taille te wijd, bovenbenen en kuiten veel te strak. Zelfs een maat groter komt ze amper in.
    We hebben nu wel broeken van ltb, die passen redelijk. Voorheen retour, maar daar komt ze tegenwoordig moeilijk in.
     
  3. poema

    poema Fanatiek lid

    27 jul 2007
    3.913
    403
    83
    Vrouw
    Maar welke Dan van h&m? Zie daar altijd alleen maar van die soort treggings (zonder echte rits en zakken)
     
  4. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.484
    8.332
    113
    #24 NiekeKris, 25 jul 2020
    Laatst bewerkt: 25 jul 2020
    Hij opent bij mij op mijn telefoon standaard in de app, dus ik kan nu geen link geven helaas...maar er zijn behoorlijk veel ‘gewone’ broeken bij de H&M. Ik ken de collectie van nu niet, maar bv. ‘relaxed dit’ lijkt me anders vallen dan skinny. ;) :) En ik zie ook een ‘wide leg’ (die is wel echt wijd ;)).

    C&A zie ik ook relaxed bij staan en één straight, niet echt veel dus... Bij Name-it zie ik allerlei soorten broeken die wijd(er) vallen. Next en Zara hebben oa een ‘mom fit’ model, maar daar moet je van houden, want die lijkt ook korter te zijn/horen. De jeans van Scapino vind ik bijna allemaal normaal/niet skinny vallen. Zelfde geldt tot nog toe voor de meeste broeken van de Hema. En winkels als Zalando en kleertjes.com hebben vanzelfsprekend ook veel.
     

Deel Deze Pagina