Zo'n 3 jaar geleden kreeg je bij Prenatal de blije doos (op het moment dat je zwanger bent) En als je kindje 2 maanden is de babydoos. Is dat nog steeds zo? Want tijdens mezelf aanmelden voor de blije doos staat er niets over de baby doos. Ik weet niet of dit onderwerp hier moet staan, maar kon verder geen rubriek vinden waar dit onderwerp bij past.
Maar bij de Ouders van Nu / Etos / Felicitas (ze hebben er nogal wat namen voor ) krijg je wel de Zwanger-box en daarna de Baby-box!
Hier lukte het überhaupt niet meer om nog een blije doos los te krijgen via de website omdat ik al een account had van de eerste. En dat heb ik vaker gehoord. Zou je voor een tweede dus eigenlijk een nieuw account moeten aanmaken. Je bent als moeder van een tweede natuurlijk minder interessant voor adverteerders omdat je je voorkeursmerken reeds gekozen hebt O aan die babydoos mis je trouwens niks hoor. Ik heb m op t winkelcentrum uitgepakt en wat de moeite van het meenemen waard was paste in mijn handtas.
Als je een mail naar de klantenservice stuurt wordt dat netjes opgelost en hoef je geen tweede account aan te maken. .
Ik kon gewoon mijn zwangerschap aan m'n bestaande account toevoegen en kreeg gewoon een brief waarmee ik de doos af kon halen.
Ik vond de doos van Ouder van Nu erg tegenvallen. Ze adverteren met de woorden 'boordevol cadeaus'. Er zaten twee luiers in, een speentje, twee alcoholvrije drankjes en voor de rest alleen maar folders. Ik heb gemaild met de vraag of ze dat zelf ook boordevol vinden. Kreeg een standaard mail terug dat er af en toe inderdaad minder in zit omdat ze afhankelijk zijn van de adverteerders. Fair enough. Die standaardmail zit me nog het meest dwars. Neem gewoon de moeite om iemand een persoonlijk antwoord te sturen.
Baby doos is vervangen door een mutsje in roze of blauw met naam van de baby er op! Moet je binnen bepaalde tijd na bevalling aanvragen!
En vervolgens tenminste een jaar lang callcenters aan de telefoon en colportagemedewerkers aan de deur. Om maar niet te spreken van de terreur van Felicitas zelf. Brr.
Daarom moet je ook nooit je nummer geven! Mijn zus werd soms 30 x op een dag gebeld voor callcenters, ik geef bij zulke dingen altijd mn oude nummer die niet meer in gebruik is op.
Al die gratis spulletjes zijn wel handig. Kon onderlaatst al wel de doos van Etos halen. Maar dat was eigenlijk een beetje een tegenvaller. Overigens had ik geen problemen met de blije doos aanvragen is gewoon gelukt.
Doe ik ook altijd hihi. Nu maar hopen dat er niemand rondloopt met dat telefoon nummer! Offtopic: je hebt een hele bijzondere blog
Geen idee.. Ik ben zwanger van mijn eerste maar zo stond t in een info folder die ik kreeg bij Prenatal!