Ik zit net met mn mandje wasgoed op de bank, en bedacht me ineens dat ik voor alles wel een vast merk heb...... Theedoeken van de HEMA. Handdoeken,washandjes van de Makro 1 bepaald merk. Slips van de Hans Textiel. Boxers voor mannetje van de Zeeman. Schoonmaakdoeken van de Action..... Onderlakens van de Wibra. Beddengoed van de zwarte markt in Beverwijk (Katoen-satijn) En zo kan ik nog wel even doorgaan. Hebben jullie dit ook, of kopen jullie maar net wat je tegenkomt als je t nodig heb? Welke merken zijn favoriet, en waarom??
Pupa make-up Lolita Lempicka Parfum Lois Widmer producten Dove voor haar en huid Ik heb wel meer vaste merken trouwens, ben erg trouw
Naturelchips van Lays. Cocacola Speculoospasta van Lotus Appelstroop van De Ruijter Ik vind deze veel lekkerder en niet omdat het A merken zijn maar ze smaken beter.
Ik ben ook erg trouw! make-up van max-factor bodycreme - lief douchegel- Dove koffie melk - friese vlag koffiepads - DE Haarlak / mouse - Syoss volgens mij vor de rest verders niks.. dus het valt mee.. offtopic lekker he die parfum!! I love it!
theedoeken bij Action handdoeken bij Action schoonmaakdoekjes Action schoonmaak spul ajax. wasmidel omo
- Dreft vaatwastabletten - Calvé pindakaas - Oral-b tandpasta - L'oreal mascara - Sabon douchegel, scrub, bodylotion etc. - Spa blauw