"normale" meisjes winterjas?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Gentle, 13 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Dat rode jasje is schattig zeg!

Ik hecht zelf veel waarde aan kwaliteit voor mezelf & dus ook voor mijn zoon. Ik draag zelf ook hoogsegment kleding, mijn zoon dus ook..

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.144
    8.876
    113
    @Gentle: Die roze jas hebben ze vanaf maat 86. In de kleine maatjes kan ik niets op de site vinden...volgens mij mogen kinderen met maat <86 niet naar buiten van de winter van de H&M. :( Misschien dat de jassen in die maten nog moeten komen?

Ze hebben in de kleine maatjes wel deze: http://files.hm.com/media/products/865/DXL865_76689_54011_37_0716.jpg En die is maar 15 euro. Heb geen idee hoe dik die is, hoor.

3. Jules

Jules Actief lid

14 feb 2008
    292
    0
    0
    Wat valt het tegen met de winterjasjes dit jaar! Inderdaad veel glim, bah.

Een winterjas mag van mij best wat kosten. Ze doet er toch een aantal maanden mee. En het jasje gaat of naar een tweede kindje of op marktplaats.

Ik heb een mooie van barbara farber gezien maar twijfel over de maat, 86 of 92.
    Weet iemand of bf klein valt? De shirtjes die ervan heb volgens mij wel maar jurkjes weer niet.

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    #44 sidmick, 14 aug 2010
    Laatst bewerkt: 14 aug 2010
    Zolang ik em echt mooi vind geef ik nog wel het dubbele uit voor een jas ;).
    Er word op schoenen en jassen niet bezuinigd. Dat moet gewoon goed zijn. Dat geldt voor onszelf maar ook voor ons kind. Ik had vorig jaar een reserve jasje, weet niet eens maar waarvan voor 35 euro. Niet winddicht en rits binnen no time kapot. Zolang ze nog in de kinderwagen zitten vind ik het niet heel belangrijk want dan gaan ze toch in de voeten zak maar anders moet het iig winddicht zijn hoor.
    Hier overigens 3 jassen meestal, 1 hele goede warme, 1 nette en 1 reserve.
    @ TO misschien een winkel als bv c&A of v&D?

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Vind de barbara farber jassen normaal tot ruim vallen. shirtjes klein, jurkjes groot (maar redelijk smal)

6. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Die zeemanjasjes kunnen wel als het kindje nog niet loopt en dus nog eens extra verpakt zit in een dikke voetenzak. Maar de kwaliteit is echt niet goed, zeker vergeleken met duurdere jassen.
    Ik koop ze meestal bij de v&d, goede kwaliteit en niet zo duur, meestal rond de 40 a 50 euro. Je koopt voor jezelf toch ook geen winterjas voor 10 euro bij de zeeman? Juist zo'n kleintje heeft een goede, wamre jas nodig. Zou dan nog eerder een goed tweedehands jasje kopen, maar niet van die goedkope sythetische jassen.

7. miffy11

miffy11 Niet meer actief

we hebben voor mila de benneton jas (49.95) en voor fenne een van zara (23.95)

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik heb bij de prenatal van de week een soort van parka-achtige winterjas van spijkerstof gezien, gevuld met zo'n lekkere teddybeer-stof :D Misschien een idee? Prenatal kennende zal die zo rond de 30 euro kosten...
    En C&A een idee? Ik vind de kleertjes niet altijd wat daar, maar ze hebben vaak wel leuke en praktische jassen hangen!

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dat is hier geen kwestie van niet bezuinigen op jassen of schoenen, (beide schaf ik idd ook van goeie kwaliteit aan), maar wij kunnen dergelijke prijzen echt niet uitgeven aan jassen en schoenen... Dus ik vind je geen zuinige muts hoor, TS! ;)
    250 euro is hier wel ongeveer het totaalbudget aan kleding en schoenen voor een heel seizoen... Meer gaat gewoon niet met nog 2 kids in huis en een auto voor de deur.

10. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ja hier kan dat dus ook echt niet..
    en ja voor mezelf koop ik ook wel eens een jas bij de zeeman, liever iets als niets, nou hoeft dat nu gelukkig niet meer want we hebben het nu gewoon beter financieel. Maar nee 100 euro voor een jas gaat gewoonweg niet en dat heeft dus niets met mijn kind geen goede kwaliteit willen geven te maken, maar ik vind eten belangrijker.
    daarnaast denk ik niet dat een jas van bijv.v en d (zijn laatste winterjas die hij nu nog past) kwalitatief minder is als de merk jas.

tjoo voel me helemaal en beetje raar eronder, ik kan gewoonweg niet meer als ong. 50 euro per 2 maanden ongeveer uitgeven aan kleding voor colin, als wij ook nog iets nodig hebben en ik vind het ook niet heel erg nodig, als het past past het en als het niet meer mooi is, gooi ik het weg (is nog maar 1 x voorgekomen trouwens)en koop voor 2 euro dan wel even een nieuw shirtje bij de zeeman voor zolang die maat nog past ,schoenen moeten dus ja dat is als het moet geen keuze..Doordat colin zo groeit nu heb ik 3 weken geleden schoenen maat 22 gekocht en vandag hebben we 24 gekocht omdat hij gewoon echt een groeispurt heeft gemaakt.
    Wij kopen hier echt alleen kleding als het nodig is, niet omdat ik ergens op uitgekeken ben of het niet meer in de mode zit.

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja lovelydk jij hebt altijd super mooie kleertjes voor je zoontje. Helaas kan ik niet zo veel besteden maar anders had ik zeker ook zulke kleertjes gekocht.
    Heb je al een nieuwe winterjas? Die van vorig jaar was echt heel mooi!

12. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Wij zijn ook op zoek naar een winterjas.

Hoe valt Babyface eigenlijk? Want heb gezien dat die rode jas maar tot 80 gaat. Van het merk Lief bijvoorbeeld draagt Ziva nu 68. Is 80 dan goed?

13. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Ik vind babyface erg groot vallen

14. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    #54 sidmick, 14 aug 2010
    Laatst bewerkt: 14 aug 2010
    Nee maar goed ik realiseer me wel dat de bedragen die wij (kunnen) uitgeven een luxe zijn hoor! En met niet bezuinigen bedoel ik dat het kwalitatief goed moet zijn en niet zo zeer heel duur hoor want een jas van 50 euro kan net zo goed zijn als die van 300 euro.

15. tulip

tulip Niet meer actief

ik heb die rode babyface jas en mijn dochter zit in maat 80 soms 86 van kleding. Ik heb de jas in 86 en je ziet dat ze nog duidelijk groeiruimte heeft, mouwtjes nog omslaan enz. Dus ik denk dat Sidmick gelijk heeft.
    80 zou groot genoeg moeten zijn.

16. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Thanks Debby :) heb de jas van vorig jaar gelukkig erg goed kunnen verkopen op marktplaats! Ik heb er nu een van parajumpers voor hem gekocht.. Hier heb ik hem gekocht Olleke Bolleke Oss - Exclusive Kinderkleding. Als je dan kijkt bij kleding jongens en dan links onder PJS dan is het de groen/grijze jas!

17. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

offtopic

Ergens zit ik met een open mond te lezen.

Jassen van boven de 50 enz. Nee dat kan er bij mij niet in en komt er bij mij niet in.

Mijn kinderen zoon lief en nu dochterlief hebben altijd in kleren gelopen van c&a zeeman hans texiel wibra enz en prima kwaliteid. En doe er zeker vaak een seizoen mee. Niks vaal of wat dan ook ritsen kapot ook niet. Ik vind het me 50 euro niet waard. Daar van koop ik voor beide kinderen jassen en zelfs schoenen niet dat dochterlief al schoenen aan heeft maar bv.

Denk ook wel dat sommige weten dat niet iedereen dure kleding en schoenen kan betalen. Hier in elk geval niet. Wel hebben ze elk jaar nieuwe spullen die nodig zijn. En dat is het belangrijkste.

Ontopic.

Hier vandaag twee jasjes gekocht een bij de zemaan voor 5.99 zag er best goed uit. En een jasje bij de Hans textiel een mooi jasje. zonder glitters en glimment zag het al ergens in een topic voor bij komen heb dus de zelfde gekocht.

18. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee

o dus je bent m kwijt je jas?
    mag je m wel eens van marktplaats afhalen;)
    daar word er zelfs vandaag nog opgeboden

dit weet ik omdat mijn vriendin voor haar zoontje die jas zocht en ik haar naar jouw advertentie toestuurde

en toen herkende ik de foto die je hier toen had neergezet

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    gave winkel lovelydk!
    Ik zie dat ze ook een monstercollectie van kate mack winter hebben. Ik zal me eens inschrijven voor de nieuwsbrief!

mooie jas heb je weer uitgezocht!

20. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Niet raar voelen hoor! Hier gaat het precies hetzelfde! ;)

@Gentle: Hebben jullie toevallig een Brouwers Mode in de buurt? Daar hebben ze ook leuke kleding die kwalitatief goed is en niet al te duur. Ik heb daar een winterjas gehaald afgelopen winter (35 euro) en ook een jasje voor afgelopen zomer (25 euro). En het is goed spul!

Deel Deze Pagina