"normale" meisjes winterjas?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Gentle, 13 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Debby klopt! Ze hebben onwijs mooie monsters voor 40% korting nieuwe collectie!

Haha sorry mirell klopt...

2. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    je hoeft tegen mij geen sorry te zeggen
    maar mijn vriendin zocht een mooie aparte jas en ik liet deze aan haar zien op marktplaats
    vandaar beetje raar dat ie er nog opstaat
    niet zo netjes he hihihihi

3. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    trouwens wel een gave winkel inderdaad.

en over de prijs van een winterjas gesproken
    alle waar naar zijn geld
    soms kun je ook outlet jassen kopen van winter 2009 die over de 100 kosten nu voor rond de 50
    en inderdaad als je budget niet verder rijkt
    dan zul je het inderdaad met minder moeten doen
    ook zullen er genoeg mensen zijn die het budget wel hebben maar het er niet voor over hebben
    maar nogmaals
    ieder zo zijn keuze

4. LovelyDK

Precies ieder zijn ding... Mij interesseert het echt niet wat een winterjas kost als hij maar warm is, van goede kwaliteit is, origineel is (niet dat 3 kids in de klas dezelfde jas dragen) en uiteraard heel mooi is!

5. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    het is maar wat men mooi vind natuurlijk.......
    dat blijft gewoon verschillend
    maar niet iedereen zit in dezelde situatie als jij.
    en ik vind t soms erug jammer dat je het er een beetje dik op legt;)
    het maakt mij ook niet uit wat jouw jas kost.
    maar ik kan me wel inleven in mensen die maar 20 euro te besteden hebben.
    en ik denk dat onze kindjes het een worstje zal zijn als de jas maar warm is
    het is meer iets wat wij willen

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik heb deze besteld:
    Name it - babyjack - wehkamp.nl
    Ik vind die lakjasjes ook vrelijk. Ik kijk wel eens bij Zeeman maar kan er slecht slagen voor onze meid. Dan betaal ik liever iets meer. Vindt het wel belangrijk dat ik het ook leuk vind ;) Deze is overigens 30 euro en dat vind ik wel een mooie prijs. Ik hoop wel dat ze 'm 't hele seizoen aan kan en dan zien we volgend jaar wel weer.

7. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    "dat onze kindjes het een worstje zal zijn" :) Haha dat vind ik echt een hele foute zin, sorry!

8. LovelyDK

Mirell ik leg het er dik op? ;) ik heb nooit iets erover gezegd totdat iemand vroeg wat de jas kostte.. Als ik had gezegd 40,- had niemand erover gevallen, ik noem de werkelijke prijs en ik leg het er dan dik op?? Mensen vragen er toch om?! Ik praat gewoon met een topic mee, maar omdat ik sterk afwijk is het zo 'opscheppend' oid...

Maar goed dan zal ik bij deze niet meer in kledingtopics meepraten, irriteer me toch al aan het gros in die topics!

9. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Mirell: Heb jij wel eens gelezen hoe Lovely aangevallen wordt in topics als mensen HAAR vragen hoe duur een jas (oid) was?
    Er wordt in topics gewoon gevraagd wat iemand heeft gekocht of wat iemand uitgeeft. Als je maar gemiddeld uitgeeft is er niets aan de hand maar als je meer uitgeeft dan gemiddeld dan leg je het er meteen dik bovenop. Lekker is dat.

10. LovelyDK

En weet je wat ook zo bizar is?! Dat 'pochen' over een winterjas van 10 euro geweldig is (sorry maar het merendeel koopt hier ook geen jas van 10,- voor zichzelf neem ik aan) maar 'pochen' over een jas met een prijs bovengemiddeld is absoluut not done ;)

11. tulip

tulip Niet meer actief

12. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Haha nou inderdaad! Je mag wel opscheppen over hoe weinig geld je uit hebt gegeven maar als je veel uit hebt gegeven dan wordt het ineens negatief.

13. LovelyDK

En inleven in mensen die gewoon maar 10,- te besteden hebben doe ik écht wel... Denk dat veel van die mensen in mijn omgeving blij met me zijn! Maar inleven in de vorm van laten we dan allemaal maar bij de zeeman shoppen? Wat een onzin...

14. LovelyDK

Oh tulip pb me dan maar hoor :D ik vind zoeken en kijken (en het kopen :D) van kinderkleding geweldig!!

15. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik had vandaag zo'n mooi jasje gezien op internet, maar helaas gaat het hem niet worden want hij was voor ons veel te duur (Amazingkids JOT8041 Coat Wool| Webshop). Maar als ik er wel het budget voor had gehad had ik hem zeker gehaald. Waarom niet als je iets mooi vind en het kunt betalen?

Vorig jaar heb ik voor Kyra een jasje bij de zeeman gekocht. Het was warm, kostte bijna niets, is niet kapot gegaan, en ziet er nog uit als nieuw. Ok het was niet helemaal mijn smaak, maar eerlijk gezegd vind ik weinig jasjes erg mooi (behalve degenen die totaal niet in mijn bugdet passen). Dit jaar weet ik nog niet welke het gaat worden, maar aangezien ze nu al volop in de winkel liggen wordt het wel tijd om er eentje aan te gaan schaffen.

16. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.857
    113
    Ik heb een Barbara Farber jas gekocht, een nieuwe maar een model van vorige winter. Zal mij een worst wezen of hij van vorig jaar was, scheelt me mooi een hele hoop geld, want normaal kost hij 90 en nu 30 Euro. Die jasjes van de Zeeman heb ik ook gehad, prima hoor, vooral voor dat geld.
    Oh ja, iemand vroeg hoe Barbara Farber jassen vallen, maar die ik gekocht heb is best ruim, al zit ze tussen 98 -104 in en is dat jasje 104 wat ik gekocht heb. Maar van de winter zal het wel goed zitten, dan heeft ze daaronder natuurlijk ook dikkere kleren aan.

17. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    jammer dat je het zo opvatte
    ik bedoelde meer met je antwword van hoog segment kleding
    dat je het er dik oplegt.
    en nee ik koop ook niet bij zeeman
    maar dat een zeeman jas na ik keer buitenspelen stuk is
    nou amy lynn viel met haar jottum jurkje scheur dr in
    had ie van zeeman geweest was t vast logisch

18. tulip

tulip Niet meer actief

dat vind ik dus ook, de meeste dingen reiken ook buiten ons budget, maar wat maakt mij het uit wat iemand ervoor uitgeeft, als dat kindje gewoon te eten krijgt??;)
    Een tijd terug was er ook een topic met heeeeele dure jassen, reageren mensen echt van: "je bent niet goed als je zoveel uitgeeft", nou en zeg gewoon of je de jas mooi vind of niet (want daar ging het ook om) ik kan best iets mooi vinden ook al kan ik het niet kopen. En iemand anders wordt er op MP ook weer wijzer van.;)

19. LovelyDK

Devy dat is idd gewoon zo... Wat je kan mossen besteed je..

Jo dat maakt ook echt niks uit, mij ook niet hoor! Heb toevallig ook een vest besteld van jottum van vorig jaar!

20. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    ;) ja dus die zijn er

Deel Deze Pagina