kinderkleding collectie olliewood Bfarber jas 1005556girls tops Ik vind deze erg leuk, maar moet 'm even in een 104 vinden denk ik... Dat is ook wel het maximum wat ik aan een jas uit wil/kan geven. Vind getailleerde, niet te lichte, lange en niet te drukke jassen leuk. En geen glimmers aub.
TIP! Voor mensen die niet teveel willen uitgeven voor een leuke (merk) winterjas! Ga naar Maasmechelen Village, de outlet. Suuuuuperleuke winterjassen van o.a. Jottum, Burberry etc. en ook veel kleding ervan (Jottum, Burberry, Elle, Chloé, Escada, Calvin Klein etc.) Echt de moeite waard!
Ik heb vorig jaar dit jasje van noppies gekocht voor mijn dochtertje, gewoon omdat ik hem super leuk vond Wel wat prijzig maar had toen een maat 80 gekocht en was aan de ruime kant, nu heeft ze nog een hele tijd de bodywarmer gedragen en heb hem nu weer gepast en hij zit precies goed dus wel waar voor mn geld gehad Kan ik straks als hij te klein is misschien nog een leuk jasje in de uitverkoop scoren. Vind noppies sowieso wel leuk dat heeft ze ook haar zomerjasje van. Bekijk bijlage 96254
he, die had Lisa vorig jaar ook! valt idd groot uit, nu zijn dr mouwtjes toch net te kort maar als bodywarmer past ze hem zeker nog. Ze had er toen ook een legging en shirtje van stond zo leuk samen! Ik ben eindlijk geslaagd voor winterjassen maar nu ben ik hard op zoek naar een leuke set handschoenen,sjaal,muts in het bruin en zwart voor een meisje (2jr) Het liefst van dat grofgebreide zij jullie dat al tegen gekomen?
Die jas van Noppies heeft mijn dochter ook gehad vorig jaar. Toen was hij veel te groot (maat 68) en nu past hij bijna. Dus naast het hippe Z8 vest heb ik niet veel meer nodig Wel vreemd trouwens dat de kleding van Noppies zo smal/klein valt en de jassen zo groot. Mijn dochter heeft nu maat 74 en de jas past bijna
Raar he idd, ze verzoop er hierin vorig jaar dus ik dacht nu zal hij net passen. Gister aangedaan en nog alsof het een nieuwe jas is zo mooi zit die
Haha goed bezig!! Ik zag een SUPER schattig Jottum winterjasje hangen voor 54,- Zwart lang model echt heel lief! Maat 80/86/92/98
En deze nog, alleen hier werkte mn model niet mee Weet dat sommige het overdreven zullen vinden 4 jassen, maar het waren niet allemaal dure en ik kwam als laatste die 2e en 3e tegen en die vind ik juist zo leuk.
Ik heb niet alles gelezen, maar ik zou zeggen, ga eens naar C&A! Ik ben normaal helemaal niet van de C&A, maar de kinderjassen (vooral dde kleinste) kunnen soms erg leuk zijn. En betaalbaar.
Ik heb ook niet elk berichtje gelezen, maar heb zelf een tweedehands jasje gekocht via marktplaats. Vind de jasjes nieuw namelijk erg duur!
Is er iemand die dit jasje van Barbara Farber heeft? Vraag me af of ie wel warm genoeg is? Vind m wel superlief namelijk En weet iemand waar je Barbara Farber in de winkel kan kopen ipv op internet? En verder twijfel ik over de maat. Onze dochter is nu 6 maanden en zo'n 66 cm. Vaak vallen de jassen groot toch? Ik wilde gewoon 74 kopen? 68 zal wel heel klein worden toch?