Een week terug ben ik gestopt met de cerazette omdat ik er niet tegen kan. Nu vroeg ik me af wanneer ik de eerste menstruatie weer kan verwachten. Ik geef nog bv, maar had vanaf week 8 na de bevalling al mijn menstruatie en een cyclus van 26 tot 33 dagen. Ik heb de pil bijna 3 maanden geslikt.
Tja, dat is heel verschillend. Een collega van mij bijvoorbeeld na 7 maanden pas, maar ik was (onddanks de BV) gewoon na drie maanden alweer aan de beurt.
Toen ik BV gaf.. heb ik na de bevalling gevloeit 20 dagen en direct ongesteld er achter aan, en nette cyclus van 28 dagen zonder de pil.
Ik ben ook benieuwd! Ik heb ca 4 maanden de Cerazette geslikt en wacht nu ook op mijn ongesteldheid (laatste pil op 3 feb geslikt).... Hopelijk komt ie snel, want dan kunnen we voor een tweede gaan ! Oxbow, bij jou al een menstruatie gespot ondertussen?
ja hier wel ondertussen. Heb er wel 6 weken op moeten wachten, maar sinds woensdag is het dan eindelijk toch van gekomen. Niet dat ike r zo om zit te springen, maar je wordt er zo onzeker van, want je haalt je al vanalles in je hoofd. Nu hopen op een regelmatige cyclus.