Ik heb vanmorgen een test gedaan hier dacht ik iets op te zien.. maar niemand hier zag iets 😂 Nu kon ik het niet laten en heb net weer getest. ik ben nog steeds 4 dagen voor nod... op de foto iets minder duidelijk dan in het echt. Wat denken jullie
ik zie hem ook iets! hier vandaag getest ook 4 voor nod op eind van de middag urine positief. spannend! ik hoop dat hij oploopt!
Ik hoop t ook! Ik lust al me hele leven geen speklapjes... en ineens had ik zo'n trek in.... dat vond ik raar dus me gevoel zei dat ik zwanger was. Wat ga jij doen morgen testen of zondag of op/na nod???
In het echt zie je echt wel duidelijk een streep. Me man ziet m ook alleen omdat hij zo licht is wil hij nog niet te vroeg juichen! ik zit 10 dpo. 31e is mijn nod
Vaak voel je je ei niet maar de laatste groeispurt. De eisprong zelf voel je nagenoeg niks van Grote kans dus dat je nu pas rond 8 dpo zit. Op de laatste zie ik iets mega tuurs maar kan geen kleur ontdekken. Hopelijk is hij over 2 dagen duidelijker
Thnx!! Rogijuli Bij onze zoon waren mijn cyclussen enorm onregelmatig na 18 rondes zwanger met clomid. Daarna nooit meer aan de pil gegaan en nu voor de eerste ronde... omdat ik weet dat de LF 14 dagen duurd bij mij (jaren geleden) en ik de 31e mijn nod heb dacht ik dat ik op 10 dpo zat... maar who knows ik ga over 2 dagen nog een keer testen 😍😍
Ik kan het gewoon nog niet geloven 😨❤❤❤ Ik durf nog niet echt te juichen... hopen dat ik maandag een duidelijkere test heb
Ingezoomd.. ik blijf dezelfde test uploaden... in de hoop dat jullie het net zo goed zien als ik!! sorry hoor lieve mensen 🙈😂