Hoi meiden! Ik ben nu bij de 4e ronde met temperaturen (daarvoor 10 jaar de pil geslikt) Maar ik moet zeggen dat ik er toch niet zo heel veel van snap. Want wanneer is nu precies je eisprong?Is dat op de dag van de temperatuursdaling of wanneer er de hoogste piek word bereikt of een paar dagen ervoor? En wanneer spreek je nu van een eisprong?Dan moet toch de temperatuur 3 opeen volgende dagen omhoog gaan toch? En heeft de tijd heel veel invloed op je temperatuur? Als ik 2 uur later naar bed zou gaan bijvoorbeeld en sochtend 2 uur later pas temp? En af en toe wil ik nog wel eens een wijntje drinken savonds,....schiet hij daar ook van omhoog dan die volgende ochtend?Want deze ronde 4 is echt up en downs waar ik niks meer van snap, zit al op dag 19 maar nog geen ei te zien... Sorry voor de vele vragen meiden, maar ik hoop dat jullie al je ervaringen met me willen delen!Liefs
Ik zou, als ik jou was, FF eens gaan gebruiken als je dat nog niet doet. Die geeft precies aan wanneer je ei is geweest nl. Qua tijd moet je wel elke dag rond hetzelfde tijdstip tempen, dus als je niet hoeft te werken toch even de wekker zetten. Je temp kan inderdaad verschillen anders. S6!
Hoi Wen1975!Bedankt voor je reactie! Dacht eventjes dat niemand een antwoord op mijn vraag zou hebben... Ja FF ik heb me wel aangemeld al, maar mijn engels is helaas niet zo fantastisch hebben ze dat ook in het nederlands toevallig? Liefs
Nope geen Nederlandse versie, maar je kan een pagina wel altijd vertalen. Ik kan dat doordat ik de googlebar heb gedownload.
Bedankt voor de goeie tip van je! Heb inmiddels m'n temperaturen ingevuld, nu nog even uitvogelen google toolbar!Thanx!
Hoi Angel, Je temperatuur gaat omhoog NA je eisprong. Het kan zijn dat je temperatuur voor je eisprong naar beneden gaat, maar dat hoeft niet perse. FF is ideaal hiervoor! Succes!
Volgens mij is er wel een NL versie hoor, menstruatiekalender.(nl ?) dacht ik... Je temp gaat de dag ná je eisprong omhoog, eigenlijk ben je dus altijd 'te laat' wanneer je een eisprong/temp. stijging ziet, maar zo kan je na X cycli wel inzicht in de dagen krijgen en dus bij voorbaat klussen.