Tips cadeau 2e jongen geboorte

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door noa2, 23 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Wij verwachten over een paar weken onze 2e zoon. Nu vragen mensen aan ons wat we straks willen hebben. Maar wat moet je vragen voor een 2e? We hebben alles nog van onze oudste.....

Kom niet verder dan een draagzak en meerijdplankje...

Moet een beetje denken aan cadeaus tussen de 30-150 euro.

Iemand misschien leuke tips?

2. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Is er echt niets wat je wel eens gemist hebt bij je oudste? Of misschien, als hij naar de creche gaat, iets wat wel handig is als je er nu zo naar kijkt.

Wij hebben voor onze zoon een wipstoeltje gekregen, met muziek. Een badcape met zijn naam erop. En ook heel handig, de meegroeikinderstoel was nog van onze oudste zoon, dus een andere voor de jongste.

Verder, zijn ze van hetzelfde jaargetijde? Een passende winterjas misschien?

Een tweelingbuggy, zodat je oudste ook bij lange afstanden nog eventjes kan gaan zitten?

Verder, als je er van houdt, een fotoshoot voor het hele gezin met de jongste telg erbij.

3. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze zijn inderdaad van dezelfde periode... Dus kan al zoveel gebruiken. We krijgen de domoo zitzak, heb ik bij de eerste niet gehad. Alleen de nuna leaf.

Duo buggy is nog wel een idee en fotoshoot vind ik ook erg leuk!!!

4. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand meer tips? ☺️

5. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Aanvulling op het speelgoed wat je al hebt? Grotere dozen van bijv. duplo zijn best duur.
    Hier 4 jongens op een rij, maar ik weet het niet meer wat we kregen. Ik weet wel dat ik het bijv. helemaal niet erg vond toen de loopauto het begaf: We hadden meteen weer een cadeau voor de volgende. ;)

6. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha dat snap ik 😉. Hier is alles nog als nieuw.... Beetje jammer soms 😜.

Duplo heeft ie al hel veel van (ook de grotere dozen) en met zijn verjaardag en 5 dec krijgt ie ook weer heel veel. Wordt iets teveel verwend door de hele familie 😳.

7. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
  8. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Cadeaubonnen

9. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Opbergkisten hebben we ook al ☺️.

Kom inderdaad ook niet verder dan cadeaubonnen....

10. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Wat ik leuk vond: Speelgoedkist voor op zijn kamer, ballenbak-babygym, stokke babyschelp, draagdoek of -zak, nieuwe kleertjes, rompertjes, slabbetjes, mooie koeka deken.

11. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Vakantiepark bonnen? Zodat jullie er als nieuw gezin lekker tussenuit kunnen? Die kan je samenvoegen met de kortingsbonnen uit 1 van je baby pakketjes.

12. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik geef soms ook of in plaats van een kado aan de ouders. Lekker pakketje met thee/koffie, chocola en koekjes en voor ieder een tijdschrift en kaarsjes.

Of voor een badderpakket voor ieder gezinslid een eigen bad/doucheproduct, bad speeltjes erbij :)

Of misschien voor jullie een bon voor etentje, high tea oid. Of cadeaubon van center parcs bijvoorbeeld.

13. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Zwitsalpakketje?
    Of naamtreintje vind ik zelf ook altijd weg leuk!
    Evt al autostoeltje... Wel wat vroeg, i know.. :D

14. rums

rums Niet meer actief

Iets van Grimm's ? Speelgoed van Janod bijvoorbeeld een trekfiguur. Cadeaubonnen.

15. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Hier drie jongens achter elkaar, dus een bekend probleem. Wij hadden ook bijna alles al.
    Ik vond zo'n gipssetje om handafdrukjes te maken erg leuk. Ook een draagdoek/ergonomische drager was welkom.

Bij de derde kreeg ik van een vriendin een mooie armband met de namen van de jongens erin verwerkt. Dat vond ik een van de mooiste cadeaus. Daar kun je natuurlijk niet om vragen, maar misschien als tip voor iemand die dit leest en niet weet wat te geven.

Deel Deze Pagina