Ervaring wijn abonnement?

Discussie in 'De lounge' gestart door Bubblez, 19 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wie heeft er een of heeft er een gegeven??

Mijn vader is dol op wijn en donderdag jarig. Ipv 1 wijn en een bon lijkt het mij leuk een jaar abonnement te geven.

Tips zijn welkom!

2. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Geen ervaring mee, maar een super leuk idee!

3. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Superleuk idee! Ik ben zelf ook een wijnliefhebber en vind niet zomaar elke wijn lekker. Dus dat is wel handig om naar te kijken. Volgens mij heb je vooral abbonnementen op een bepaald soort wijn (krijg je elk half jaar zoveel flessen, voor mij meestal te veel). Maar ik zou dan eerder als cadeau gaan voor een verrassings pakket/fles iedere zoveel tijd.
    Als je een leuke/lekkere hebt gevonden, kun je dan hier de link plaatsen? :p

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik zag http://www.baltazar.nl/. Maar dat is dan elke maand 33 euro of een proefpakket.

Het "lastige" is dat mn pa 50 km verderop woont en als we straks verhuist zijn 75. Niet een enorm eind maar wel te ver om elke maand een fles te brengen haha.

Ik ga zo even beter naar die link kijken. Nu nog even een baby vermaken :D

5. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Je kunt het abbonnement wel maandelijks pauzeren, dus je zou kunnen zorgen dat hij 3x komt en dan om de maand ofzo.
    Als ik kijk naar de prijs van de wijnen, zie ik wel dat de flessen allemaal rond de 10 euro kosten. Als dat ook de wijnen zijn die in het pakket zitten, dan zou ik er zelf niet voor gaan, omdat je dan voor het pakket meer betaalt dan als je de wijnen los zou kopen (als cadeau is dat misschien anders). Zo hebben wij een 2 maandelijkse delicatessenbox, maar daar is de som van de produkten meer als de prijs. Soms zitten er ook produkten in waar je zelf niet voor zou gaan, maar dat is dan niet erg.

6. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Waar bestel je die?? Dat vind ik voor onszelf wel lekker.

Dat pauzeren denk ik niet aan.. maar misschien kan ik het anders met ze regelen. Ga dr nu naar kijken.

7. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Foodelicious, is een winkel in Rotterdam

Bubblez vindt dit leuk.
  8. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Thanks!

Voor mn pap zojuist het proefabbonement besteld.
    Als hij het lekker vind bestel ik tzt nog een als verassing.

MamavanLieverd vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina