mmm ik vraag me af of hun dan wel norme en waarde hebben ze mogen wel bij mij alleenstaande vriendin dagje mee draaien om te zien wat zij doet op een dag dat is nog meer dan zulke mensen met hun gladden praatjes daar zakt dus echt letterlijk en figuurlijk mijn broek van af
gewoon alles in je kliko bak flikkeren en rollen maar! en aangezien er nu 2 vakken zijn in die nieuwe bakken kan je je kind ook nog meenemen! je kind in 1 vak en je vuile was in de andere! wat n luxe zeg! wat denk je dat die mensen uit afrika jaloers zijn
Nu je dat zegt Weet wel een leuk baantje voor je Ga riet plukken maak er mandjes van zodat je die op je hoofd kan zetten voor de was ben je lekker bezig
mandje, tasjes, jute zak...gewoon op haar hoofd binden en hopen dat de bult blijft zitten tijdens het lopen african style
hahahaha ja dat kan ook, onze tuin ligt aan het water en onder bij het vlondertje groeit riet, ik zal morgen gelijk beginnen met vlechten
ja en met n beetje geluk krijgen mensen onderweg medelijden met je en krijg je af en toe n muntje toegeworpen of n frikandel
NOT! tsjonge denk je nou serieus dat het zo gaat er staan mensen al heel lang ingeschreven bij uitzendbureau's en jij gaat er morgen naar binnen en krijgt de baan? of ja ga naar het bedrijf zelf goh daar hebben andere nog niet aangedacht.
Ja of ga zingen in de binnenstad leg een petje neer en je krijgt geld ( dit is lollig bedoeld voor ik weer commentaar krijg )
Maar ff serieus ik erger me ( voordat de juffen me gaan corrigeren ) echt enorm aan mensen zoals Mora die er zo makkelijk over praten en denken bijdehand te kunnen zijn .. verschrikkelijk
Nou als ik met me petje in de stad gaat staan en ga zingen dan krijg ik idd geld toe gegooid maar dat zal meer zijn omdat ze dan willen dat ik mijn mond hou hahhhah
hahahaha moet nu denken aan een aantal jaren geleden toen had me moeder alle kleren van me pa uitgezocht (maatje 3xl he......) en iemand gebeld die die op kwam halen voor de mensen in afrika ik was aan het kijken naar die kleren zaten er dikke wintertruien in en jaguar maatpakken hahahahahaha ik zag die arme mannen in afrika al in dat maatpak met n speer achter n bizon aanrennen
Snap ik volkomen Chantal..!! Dit is ook vervelend.. Zoals ik eerder al zei ik kende ook zo'n meid.. En toen ze daadwerkelijk zonder werk kwam te zitten en ging solliciteren bij de bedrijven zelf zonder tussenpersoon ( uitzendbureaus ) Werd ze echt niet aangenomen... Kortom heeft een jaar thuis gezeten omdat ze overtuigd was dat een bedrijf haar sneller aan een baan kon helpen dan een uitzendbureau
Het werkt gewoon zo simpel niet .. en de opmerking als je werk wil ligt het voor het oprapen gaat gewoon niet op , misschien in de perfecte wereld wel maar in de praktijk weet iedereen dat het niet zo makkelijk is als je denkt ... word daar ook een beetje simpel van af en toe
hahahaha en dan struikelen over de pijpen die natuurlijk veel te lang zijn en opgevreten worden door n leeuw
ja die denken natuurlijk n jaguarpak! nu ben ik zo snel als n jaguar! dus die denken met dat pak serieus n aanwinst te hebben in het dorp
Ja dat was een paar jaar geleden miss zo makkelijk maar ja nu idd echt niet ... Heb altijd gewerkt, toen ik niet mama was werkte ik Fulltime, daarna parttime en ben echt geen huismama ( kan niet tegen niets doen zeg maar ) dus het niet willen werken gaat hier ook niet echt op .. Maar net zoals jij word ook ik er simpel van ... Maar goed hoop echt dat die mensen zelf in zo'n situatie komen te zitten, kijken of ze dan nog steeds zo makkelijk kunnen lullen