hahaha ja voor zo'n leeuw gaan staan keihard gaan staan grommen en brullen denk dat die leeuw de slappe lach krijgt
dames please ik heb keel ontsteking laat me niet zo lachen hahahahaha zit hier met een piep stemmetje te lachen hahahaha Maar mag ik eigenlijk wel ziek zijn als ik niet eens werk ? mmmm
nou je mag er in ieder geval niet mee naar de huisarts want dan neem je een plekje bij de ha in bezet wat eigenlijk voor de werkende mens bedoeld is
ja idd mag natuurlijk niet zeuren .... mmm dames ik ga nu echt mijn bedje opzoeken want mijn keel is echt te pijnlijk ....
Hahahaha En als je besluit wel te gaan.. Niet met de auto want ook die is bedoelt voor de werkende mens
ja want dan neemt jou auto n plekje in de file in bezet wat eigenlijk voor de werkende mens bedoeld is of dankzij jou auto kunnen ze dan net niet meer het groene licht halen waardoor ze 3 minuten langer moeten wachten
*Pffff* kijk daar word ik zo moe van En als ze zelf eens in zo'n situatie zitten kan het allemaal wel en is het dood normaal, Vreemde vogels
de auto word gelukkig door mijn werkende man gebruikt dus ja ik moet door weer en wind met me fietsie Trustuh meiden ...
Nee nee een fiets is ook voor de werkende mens Zodat de mensen die niet in de file staan de fiets kunnen nemen Dus uhm lopen een optie??