Welke 'domme' dingen verleer jij nooit?

Discussion in 'De lounge' started by Loetje85, Mar 25, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loetje85

Loetje85 Bekend lid

Jun 17, 2016
    814
    200
    43
    Ik sta soms echt te kijk van mezelf.. Schijnbaar is het voor mij heel erg moeilijk om m'n pinpassen na iedere transacties netjes terug te stoppen in mij n portemonnee, met als gevolg dat ze overal rondslingeren, ik ze niet kan vinden als ik ze nodig heb en vaak helemaal kwijt ben. Ik schaam mij inmiddels diep voor het aantal nieuwe passen wat ik heb moeten aanvragen (en meerdere malen na het blokkeren ervan duikt mn 'verdwenen' pas ineens weer op). Ik beloof mijzelf iedere keer weer om nu écht die passen weer terug te doen maar goed, na een paar keer ben ik toch weer zo'n ding kwijt. Ben ik nou de enige ezel die zich echt 150x aan dezelfde steen stoot of hebben jullie ook van die domme dingen die je blijft herhalen?

2. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,052
    17,015
    113
    Deuren blijven rocketscience voor mij.
    Er kan een bordje van 3 bij 3 meter hangen met daarop “duwen” en nog zal ik altijd aan die deurklink gaan trekken:rolleyes::rolleyes:

Gaby123, Brinsa, owly and 12 others like this.
  3. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Pannendeksels. Elke dag denk ik "ik kan m wel met blote handen oppakken"

4. mam1991

mam1991 VIP lid

Jan 17, 2013
    10,071
    2,096
    113
    Mijn kledingkast netjes houden. Van man en kids geen probleem. Maar de mijne is 2 grote chaos, alles door elkaar haha

Minime3, Vitamientjuh, Nescio and 6 others like this.
  5. Aaf88

Aaf88 Bekend lid

Oct 26, 2012
    596
    279
    63
    Mijn sleutels niet op een vaste plek leggen en ze dus heel vaak kwijt zijn, zooo frustrerend. En inderdaad steeds weer :eek:.

niesje86 and Nellie4 like this.
  6. Juffrouwminoes

Juffrouwminoes Fanatiek lid

Jan 21, 2016
    1,409
    764
    113
    De deur achter me dicht te trekken terwijl mijn huis sleutels binnen liggen.. En mijn telefoon ook ....

Om zoveel energie in bepaalde vriendschappen te stoppen terwijl je weet in je hart dat je toch weer gekwetst word.

Blijdorp likes this.
  7. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,185
    16,521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Mijn sleutels. In de gang hebben we een heel mooi haakje om ze op te hangen maar ik geef ze altijd wen slinger ergens in de woonkamer en daarom ben ik ze steeds weer kwijt. Heel irritant.

8. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Uhm all of the above...
    Ben regelmatig passen of sleutels of mn telefoon "kwijt". Deuren doe ik standaard verkeerd net als mensen inschatten. Mn kledingkast... tsja het begint altijd zo mooi.

Maar wat ik echt nooit verleer is: vergeten de was uit de wasmachine te halen!!! Hoe vaak dat ding onnodig voor de 2e keer dezelfde was draait :(

Edit: de hilariteit hiervan is dat mensen me als gestructureerd omschrijven :roflmao:

Eva2011 and Vitamientjuh like this.
  9. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

Aug 14, 2015
    3,160
    570
    113
    Vergeten of ik de deur nu echt op slot heb gedaan!

jongmam and Vitamientjuh like this.
  10. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Was in de wasmschine laten zitten en dan een wekker zetten en alsnog niet doen.
    Luiers verschonen en altijd geen doekjes hebben binnen handbereik.

Ik heb twee tassen mijn eigen en de luiertas van de kinderen. En dan op het werk er achter komen dat de portemonnee in de andere tas zit.

11. Winter30

Winter30 Niet meer actief

Ik neem elke avond een glas drinken mee naar bed, omdat ik ‘s nachts nog wel eens dorst of een droge keel heb.
    En elke ochtend vergeet ik dat mee naar beneden te nemen. Met dat doet mijn man dan vaak, maar het komt wel eens voor dat er 3 :eek: bekers staan. Terwijl ik de vaat beneden altijd netjes na gebruik opberg. Ik ben in de ochtend zo druk dat ik nooit aan die bekers denk.

12. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,052
    17,015
    113
    Och ja, dat heb ik al-tijd met de auto. Hoe vaak ik wel niet terug moet lopen om te kijken of ie écht op slot staat (wat in 99% van de gevallen ook gewoon zo is), grrrr:rolleyes:

Loetje85 and Darinka1 like this.
  13. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

Aug 14, 2015
    3,160
    570
    113
    Haha ja precies dat!

14. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

May 13, 2010
    2,802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Deur op slot doen idd......:cool:

Hoe vaak ik wel niet in bed lig en dan na een uur ofzo toch nog even naar beneden ga om te controleren..... al die tijd dan liggen malen of die nou wel of niet op slot zit. En hij zit altijd op slot :mad:

flowertje36 and mutskuh like this.
  15. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dat ik moet remmen als ik fiets....Ik spring er altijd gewoon zo af. Oh en niet remmen in de bochten, heb ik ook een handje van. Gewoon gevaarlijk, maar ik krijgt het niet afgeleerd.

Blij dat ik een auto heb!

Jules! likes this.
  16. Kanarie

Kanarie Fanatiek lid

Mar 14, 2014
    1,524
    1,570
    113
    Zuid-Holland
    Dat wat in de oven heeft echt heet is.... Ik trap er iedere keer weer in. Inmiddels heb ik 5 streepjes van bakplaten of roosters. As we spreak, nu heb ik 2 verse.

owly and fanona like this.
  17. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,541
    3,057
    113
    Was draait hier ook regelmatig 2x.
    2e keer dan wel op 20 minuten.

Sleutels vergat ik ook wel eens, daarom doe ik ze nu in het slot aan de buitenkant voor ik hem dichttrek als ik wegga.
    Hij moet toch sowieso op slot.
    Man verklaard me voor gek:rolleyes:

Boodschappen doen zonder briefje, ik probeer het vaak zonder maar vergeet altijd dingen.
    Of vergeet het briefje mee te nemen.

imp likes this.
  18. PenF

PenF VIP lid

Aug 20, 2009
    8,387
    2,241
    113
    Female
    Coach
    Dordrecht
    Oh je klinkt net als ik! Op het werk, kun je niet plannen, ga naar PenF. Die regelt het allemaal wel.... Maar ben stiekem de grootste chaoot die ze hebben lopen ;)

Biny and Marchella like this.
  19. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

Jan 4, 2012
    4,815
    2,674
    113
    De doppen van de pot pindakaas/chocopasta/limonadefles goed vastdraaien. Ik leg ze er onbewust vaak los op. Ik pak de potten blijkbaar gewoon aan de pot zelf vast, maar mijn man en kleuter bij het deksel. Regelmatig hoor ik een scheldpartij uit de keuken komen als de pot weer eens uit de kast gevallen is. "#*@!!#* Draai die doppen nou eens vast!!!"

Meca, Vitamientjuh, gitaartje and 4 others like this.
  20. Manque

Manque Niet meer actief

Toegeven aan vreetbuien. Ik ben altijd óf aan het aankomen óf op dieet. Echt een gedoe.

Op het werk, klussen naar me toe trekken. Soms komen collega's dingen aan met vragen die ze eigenlijk gewoon zelf hadden kunnen Googlen :rolleyes: en dan nog ga ik ze ermee helpen (lees: het voor ze doen).

En ook klussen waarvan ik denk dat ik ze beter dan kan een ander trek ik naar me toe. Niet zo bescheiden van mij.

Share This Page