Samara gooit met speelgoed, met d'r eten, met d'r kleding. Met alles. Regelmatig al voorgekomen dat iemand hier een speelgoedautootje o.i.d. tegen zich aankreeg. We zijn bang dat er straks iets op die kleine terecht komt, en we proberen Samara af te leren met dingen te gooien. Maar tot nu toe is dat niet gelukt. Wie z'n kind gooide ook met alles en hoe hebben jullie hem/haar dat afgeleerd?
mijn dochtertje gooit ook met alles en kijkt dan geinteresseerd waar het terecht komt, ze is 1, we proberen haar wel af te leren alles van haar kinderstoel en de commode te gooien maar zonder succes tot nu toe, ik denk ook dat mijn dochtertje het doet omdat ze nog niet kan kruipen of lopen, ze verveeld zich gauw. ik heb verder geen tips maar het komt dus meer voor
Helaas kan ik jullie ook geen tips geven.. hier heb ik het zelfde gevalletje.. mijn dochtertje is 13 maanden en gooit ook met alles wat ze tegen komt ook etenswaren. Ze kruipt, staat ook niet. Ze schuift wel op haar kontje door de hele kamer. Ze gooit ook altijd alles van de commode, en spenen uit haar bedje. Ik wordt er echt wel eens heel erg moe van! Als ik zeg, dat ze dat niet mag doen.. en begint ze gewoon te lachen.. ze denkt denk ik dat het een leuk spelletje is.
mijn dochter is bijna 1 jaar en 1 maand en doet dit ook. Maar zij kan wel kruipen, staan en is bezig met los lopen. Dus frustratie is het niet ofzo. Ik zeg wel altijd dat ze het niet mag doen...
Ja hier ook. Alles wat je hem in de hand geeft beland gelijk weer op de grond. Ik geef hem onder het verschonen meestal iets in de handen zodat ie rustig blijft liggen (hij wil zich steeds omdraaien tijdens het verschonen). Maar heb steeds de hele Zwitsal collectie en andere spullen op de grond liggen en onder de commode.