Hee hallo! Ons zoontje hoest echt gigantisch, hij rochelt ook tijdens het ademhalen. Er zit echt slijm in die longetjes. Zo sneu! Gister had hij iets koorts, 38,8, vandaag niet. Kan ik er wat aan doen, om het iets te verlichten bij hem? |En hoelang moet ik wachten totdat ik langs de ha moet?
Hoe lang hoest hij al? Ik weet dat VSM homeopatische middelen heeft tegen diverse kwaaltjes, maar zou toch morgen ff je dokter bellen voor de zekerheid, zeker als hij ook rochelt en wat ratelt op z'n longetjes.
idd ff bellebn hoor. ons manneke heeft het nu ook al weer en heb nu een middeltje dat het slijm mega snel moet oplossen. en we hopen dat dit gaat werken. en helemaal met koorts en hoesten zou ik heen gaan want dan heeft ie miss wle een keelontsteking achtig iets.
Als er koorts bij is moet je idd even bellen maar zie dat je dat al hebt gedaan! Succes en zal duimen dat het niks ergs is!
de dokter zei dat het astmatisch klonk.. dus heb ventolin gekregen.. hij vind het alleen helemaal niks! hoe kun je zo'n kleintje daar aan laten wennen? ik vind het ook zo zielig om hem in de houtgreep te nemen..!
Hendrik kreeg ook ventolin (had nader onderzoek rs virus) had hendrik zittend op het aankleed kussen zijn rechterarm onder mijn oksel zijn andere arm hield ik met mijn linkerhand vast rechts het pompje goed kijken of het ventieltje paar x heen en weer gaat dan ist goed en goed gesloten om zijn mond/neus ook nam ik hem wel op schoot en dan recht voor me heb je duidelijke uitleg van de ha gekregen?? ook met schoon maken etc. Hedndrik moest vaak huilen dat ik er weer aan kwam met de pomp en ja dan werkt het niet zo goed, gelukkig hoeft hij hem nu niet meer te gebruiken
bij de apotheek hebben ze het duidelijk uitgelegd, ook hetschoonmaken enz.. Ik heb het geprobeert met finn op mn schoot, maar hij zwaait elke keer zijn hoofd weg, en begint te huilen...
Ik heb 2 weken geleden ook Ventolin gekregen en hier gaat het best goed. Ze blijft vrij rustig. Als ze gaan huilen is het net goed! Dan ademen ze het dieper in! Succes!
nee huilen is juist niet goed, is een mis verstand. Het komt dan juist niet goed in de longen omdat het te snel gaat
Probeer er een klein feestje van te maken. Doe laat je kleine er mee spelen, endoe het eerst bij een knuffel of bij je zelf als je gaat puffen, zo laat je zien dat het niet eng is. Ook is het goed om herkenbaar te maken, bijv, tel tot 10, doe een liedje of verzin in iets leuks, maar doe iedere keer het zelfde en juich heel hard als klaar is. Het beste is om je kindje zittend te hebben, wat bij ons goed werkte zeker als je alleen bent. Ik zit op de bank, Quinn met zijn rug tegen mn buik, mijn armen over zijn armen en dan puffen, op deze manier kon ik goed mee draaien met zijn bewegingen van zijn hoofd. Blijft het nou lastig, neem contact op met een astma consulente die kunnen mee kijken en je advies geven Quinn puft nu al ruim een jaar iedere dag, en hij vraagt er nu zelf om als wij het vergeten hoort al helemala in zijn ritme, maar hopelijk is dat bij jullie niet nodig dat het zolang moet duren
Er komt er iets binnen maar er weinig, en door dat ze hard gaan huilen is het effect ook zo weer weg Ik zou eht persoonlijk niet weg halen, om te laten zien dat het wel moet gebeuren