Met mijn miskraam van 8 weken was het heel duidelijk, ik verloor een vruchtzak met placenta. Nu vermoed ik dat ik een miskraam heb na een heel licht roze streepje op een zwtest, maar ik weet het niet zeker. Ik verloor dit net op de wc met twee druppels bloed. Het was ongeveer 0,5 cm. Is dit nu een vruchtje of zie je dat normaal niet zo snel met 4 weken? Ik vind dit vooral belangrijk voor mezelf om te weten.
Goedenavond, het zou kunnen, alleen zou je meer bloed verwachten bij een miskraam. Of is dat inmiddels al? Vaak verloopt een miskraam met 4 weken als een menstruatie, alleen soms wat heviger. Succes. Groetjes Monique
Hai Monique, Zondag verloor ik dit stukje en dinsdagavond is mij ongesteldheid pas flink doorgebroken. Ik moet wel zeggen dat ik veel meer onderrug pijn heb gehad dan bij een gewone ongesteldheid. Maar ja het zal dus waarschijnlijk geen vruchtje zijn geweest omdat ik daarna niet meteen ongesteld werd?
Goedenavond, je verhaal klinkt wel als een vroege miskraam, omdat je dinsdag flink ongesteld bent geworden met meer klachten. Je hebt ook een licht positieve test gehad, dus ik zou er wel vanuit gaan dat het helaas een miskraam is. Succes en sterkte! Groetjes Monique