ha ha ha jongens gaat lekker zo laten we lekker on topic blijven 2 gesloten topics in 1 dag. On topic: amvr,randi,thunderangel al weet k niet meer precies hoe of wat
Nou mij is Thunderangel dus altijd bij gebleven (geen flauw idee waarom) en ik weet nu nog steeds niet of het nou fake was of niet! Haha
Nou dan hier nog maar een keertje... Nadine! Elke dag ging ik even kijken hoe het met haar en Elke ging. Ik heb nog nooit een woord met haar gewisseld maar kan me nog zo goed herinneren dat ik met tranen in mijn ogen las dat Charlotte was overleden. Toen ze weer zwanger was was ik zoooo blij voor haar en toen kwam ze weer in een achtbaan van emoties met Nadine. Wat een sterke vrouw! Nadine heeft het niet van een vreemde.
ik dacht al, wat krijg ik nu ineens voor rare melding... ik was niet gerechtigd tot die pagina ofzo... nouja, dan maar ontopic... mij zal het topic van Dees me altijd bij blijven. over haar zoontjes Luuk en Thijs* het topic heeft gelopen tot ruim 2 jaar naar de geboorte van haar kindjes... toch een teken dat iedereen heel hard met hen mee leeft. al kunnen velen van ons haar pijn niet voorstellen. we hebben het hopelijk wel een heeeel klein beetje kunnen verzachten door haar een beetje te steunen(in hoeverre dat kan via een forum) voor de rest is het topic van de mama die gestorven is aan kanker me erg bijgebleven! voor die vrouw heb ik echt zoveel respect! ze heeft zelf alles nog geregeld, haar begrafenis, videodagboeken voor haar kinderen enzo... ik zou het niet kunnen opbrengen!
het was deels echt volgens mij maar er waren volgens mij ook zaken die niet klopte. (een aantal maanden terug was ze hier nog onder een valse naam)
He nou heb ik het vorige topic nog niet uitgelezen!! Eeniewees... De topics waarin iemand toch zwanger blijkt te zijn na al die jaren zoals Caruli, Klingel en Truus!
Voor mij is dat het aug 2007 mama topic... omdat we na bijna 4 jaar nog steeds met 30 meiden elke dag kletsen... en regelmatig bij elkaar op de koffie gaan
Hmm..jammer zat net deel 1 nog door te lezen. Kan iemand me even in het kort uitleggen hoe dat verhaal van AMVR is afgelopen? Heeft ze haar man nou betrapt of niet?
Ja, in de bosjes volgens mij. Ik weet het fijne er niet meer van maar ze ging 'm achter na geloof ik. Of ben ik nu in de war?
We love you 2 schatje Maar dat topic blijft mij ook altijd bij inderdaad! November 2008 moedertjes rule! 8)
Dat verhaal idd van AMVR is mij ook erg bijgebleven .. altijd vraag ik me af hoe het is afgelopen .. En het topic van vanmiddag met die 5 forum namen zal me ook wel bij gaan blijven