Wat erg als dit echt zo is. Dan heb je dus gewoon je kinderen en je vrouw vermoord. En daarna weer terug naar Syrie om ze te begraven en wat nog meer? Opnieuw een bootje met vluchtelingen besturen?
Het rammelt aan meerdere kanten. Niet alleen het verhaal van de vader maar ook het verhaal van het aanspoelen. Er is namelijk een foto uitgelekt waar de politie het jongetje uit de zee haalt, dus hij zou niet zo aangespoeld op het strand hebben gelegen. Daarbij schijnt e.e.a. niet te kloppen m.b.t. de lichaamskleur etc. Wat zeker is, is dat het jongetje tragisch genoeg is verdronken. Echter is er een heel groot vraagteken of het jongetje met opzet zo is neergelegd voor de media. (wat ik als ouder heel erg zou vinden. Eerst mijn kind verliezen en deze wordt dan ook nog het gezicht van een mediaspektakel)
Hoeveel kinderen van die leeftijd slapen zo? Mijn kind slaapt vaak in die houding. Natuurlijk is dat kind zo neergelegd. Houding zoals veel kinderen slapen en gezichtje net niet zichtbaar. vader heeft gewoon zijn kinderen vermoord, van zijn vrouw en dochter hoor je niks van. Vieze vuile mensensmokkelaar, dacht nog lekker te kunnen profiteren omdat zijn zoontje gevonden werd. ik vind het vreselijk voor die kinderen! Met hem heb ik 0,0 medelijden. Ik hoop dat ze die vader daar in een cel gooien of aan de is uitleveren!