Mijn buik groeit niet!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Beertje13, 9 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Dag dames,

Ik ben nu 31 weken zwanger maar ik heb al een tijdje het gevoel dat mijn buik niet groeit! Mijn moeder zei het ook al! Ik heb natuurlijk wel een zwangerschapsbuik.
    Ik voel het heel goed bewegen en alle controles zijn goed en de onderzoeken..

Nu denk ik (misschien zijn er dames die dat herkennen) omdat ik overgewicht heb (129 kg, 175 cm lang) denk ik dat de baby van mijn reserves eet. Ik zit ook al 2 maanden op hetzelfde gewicht...

Ik maak me toch wel zorgen, of de baby goed groeit! Wel voel ik het schoppen door heel mijn buik. Ook tegen mijn ribben aan en ze voelen krachtig!

Iemand een idee?

Liefs

2. mamavanlucas10

mamavanlucas10 Actief lid

14 jul 2011
    399
    0
    0
    Zo te horen zit het goed hoor.Beeb zit overal en is al groter.En vanaf week 28 a 30 gaan ze ook minder bewegen.
    Dat je nog op je eigen gewicht zit is ook normaal want je reserves worden aangesproken idd.Geniet ervan want na de bevalling zal je dan goed afvallen aangezien je dan een 10 kilo lichter zal wegen erna en dan moet nog iets van 3 a 4 kg vocht eruit gezweten worden.

Ik had ook geen buik die kwam pas vanaf week 30 a 31.Pas met 35 weken zagen anderen dat ik zwanger was.ben ook totaal maar 9 kg aangekomen en was toen 97 kg en 175 lang.

Geniet ervan want het scheelt je na de bevalling.

3. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Ik ben in totaal nu 8 kilo aangekomen. Maar de laatste twee maanden blijf ik op hetzelfde gewicht!

Dankje voor je reactie

4. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Bij twijfel zou ik even je VK of gyn vragen!
    Hopelijk is het inderdaad gewoon zo dat je baby gebruik maakt van jouw reserves, maar als je twijfels hebt, gewoon vragen!

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.195
    35.904
    113
    Mijn buik groeide ook niet heel veel, had met 32 weken bijna nog geen buik en mensen zagen het ook niet als ik het niet speciaal accentueerde. Ik ben bevallen van 2 10-ponders, de groei van je buik zegt niets over de groei van je kindje hoor!

Deel Deze Pagina