Gisteren zijn we lekke vroeg in bed gekropen omdat we beiden erg moe waren. Ik had alles klaar gezet voor de voeding van 23:00die we we altijd uit een flesje geven. Heerlijk om weer eens vroeg in bed te kunnen. Echter maakte mijn vriend me wakker om 02:00uur *schrik* wekker had ik in mijn slaap uitgeslagen. Jesse toen nog wakker maken heeft geen nut dus we hebben hem laten liggen en hij heeft doorgeslapen. Maar de voeding van 23:00uur laten vervallen betekend dat hij overdag nog maar 4 voedingen krijgt. Voor mijn gevoel is dat te weinig, maar als hij er niet om vraagt dan heeft hij voldoende lijkt me. Toch?!
Hij drinkt zo goed als op verzoek ja. Als hij aangeeft dat hij honger heeft mag hij drinken. Ik ga niet op de klok voeden want dat kost mij te veel energie en hem veel frustratie. Maar hij zit thuis uit zichzelf redelijk goed in het ritme dat hij gemiddeld om de 4 uur komt. Vanochtend was hij om 07:00 uur wakker dus krijg hij een flesje met afgekolfde melk van mijn vriend omdat ik nu op het werk zit. Rond 11 uur komt hij dan meestal weer en dan tussen 14:00 uur en 15:00 uur en dan vervolgens tussen 18:00 uur en 19:00 uur. En dan hadden we de voeding van 23:00 uur nog waar we hem standaard voor wakker maakten alleen gisteren dus niet en hij heeft prima doorgeslapen. Ik had gister zoiets van laat m maar slapen als hij honger heeft vannacht dan leg ik m wel gewoon aan. En komt hij niet dan mag hij lekker doorslapen. (maar ja half slapend besloten want had dus ook niet gekolfd en werd dus rond 04:00 uur wakker in een zeik nat shirt hihihihi)
Ik vind het wel als weinig klinken, maar wat ik belangrijker vind is of hij genoeg natte luiers op een dag heeft en of hij goed groeit? Als je dat in de gaten blijft houden en dat gaat goed dan zal hij er wel genoeg aan hebben!
Ja dat vind ik dus ook dat het als weinig klinkt, maar hij groeit netjes met zijn eigen (bovengemiddelde) lijn mee is nu 64 cm en ruim 7 kg. Heeft op een dag gemiddeld 5 goede plasluiers en 2 a 3 goede poepluiers. Is tevreden en alert en brabbelt ons de oren al van het hoofd. Kijk als hij een keer extra komt overdag omdat hij honger heeft dat is ook prima. En ik wil ook best die laatste voeding blijven geven, want die wisselen we gewoon af wie m geeft maar hij wordt eigenlijk nooit goed wakker en drinkt m al slapend op. Zelfs bij het verschonen van zijn luier wordt hij amper wakker. Ik had eigenlijk als idee dat als het een strijd wordt om die fles leeg te krijgen dat we m dan laten vervallen maar gisteren dus een beetje "verslapen" en dat ging goed vandaar dat ik nu toch wel even begin te twijfelen.
MIsschien is het vannacht weer anders Eventueel kun je hem overdag nog een keer extra aanleggen als je dat prettiger vindt. We gaan ook het warme weer in natuurlijk/.
Nou meneer heeft weer de hele nacht door geslapen... Had zoiets van ik zie wel hoe laat hij weer komt ben tochvrij vandaag. om 7 uur begon hij wat geluidjes te maken dus heb ik m eruit gehaald en hij was heerlijk vrolijk en brabbelen en doen... Heeft goed gedronken bij me en vervolgens heerlijk geknuffeld... misschien heeft hij dus wel gewoon genoeg aan 4 voedingen overdag. Hij drinkt die voedingen wel heel goed dus we kijken het gewoon even aan denk ik. Ik blijf die laatste voeding gewoon kolven zodat mocht hij m toch weer nodig hebben ik het zo weer aan hem kan geven zonder eerst weer mijn productie te verhogen.