Ben net met mijn partner en zoontje naar de kinderboerderij gegaan voor het eerst. Was wel effe leuk maar veelste koud....
poetsen word ik helemaal gek van ..!! hihi doe ik al zo vaak .. Kinderboederij leuk maar ja ik heb nog geen kinderen beetje raar misschien ahaha Strand/bos niet een beetje te koud? ik kan het voorstellen ik vind het erg leuk maar vriendlief heeft een hekel aan wandelen haha bedankt voor tips.. Nog meer tips?
Wandelen, filmje kijken, rondrijden met de auto, iets (lekkers) bakken, ergens op visite gaan, spelletje(s) doen... Ik vind het ook altijd lastig om iets leuks te bedenken op de zondag, maar moet vanmiddag werken, dus mijn dag is wel gevuld. Veel plezier vandaag en hopelijk kun je nog niets leuks verzinnen/doen!
Op zondag doen wij vrij weinig! hahaha Ik zit nu ook nog in mijn pyjama, ga zo douchen en als mijn zoontje wakker wordt ga ik even met hem naar de speeltuin. Even samen een blokje om! Maar het komt heeeeeeeeeeel vaak voor dat ik helemaal niks doe op zondag, ben nogal lui ingesteld. Maar shoppen, dierentuin, ergens lunchen of op visite gaan zijn wel dingen die je op zondag kan doen!
uiteten... binnenspeeltuin, maja is zo gek zonder kids hahaha shoppen.. bakken... wandelen... spelletjes... dvdtje... bioscoopje.... lekker eten koken en samen eten... uitgebreid in bad... NIKS... uieten... karten... fietsen... ijsje eten... {brrr kouddd} op visite... de kast met binnen gekomen papieren opruimen jakkie!.... Tuinieren... pff er zijn nog wel meer "rotklusjes"