nostalgie: kunststof mini'speentjes'....

Discussie in 'De lounge' gestart door wendy2010, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    JAAA! Hahahaha, geweldig! Ik spaarde ze vroeger ook :D
    Had er echt mega veel. Heb ze alleen weggegooit dus ik kan je er helaas niet meer aan helpen.

Die lichtgevende poppetjes had ik ook :D Als ik dan naar bed werd gebracht, werden eerst de poppetjes in de lampenkap gelegt, lampje even aan zodat de poppetjes konden 'laden' en als het dan donker werd gaven ze licht hahaha

2. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Neu volgens mij was ik daar te oud voor ondertussen. Ken ze wel hoor, maar nooit gespaart.
    Ik was vroeger veel drukker met mn dinosaurus verzameling. (mja was beetje n buitenbeendje)
    :D

3. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik kwam ze een tijdje terug nog tegen op zolder, dus volgens mij heb ik de mijne nog wel! Had er niet mega-veel, maar als ik ze nog kan vinden zal ik je PB'en; van mij mag je ze hebben :D

4. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ja speentjes had ik ook (nog ergens bij mijn ouders op zolder)
    flippo`s heb ik net van de week weg gegooid.........
    en trollen heb ik ook, wel allemaal van die kleintjes, leuk voor mijn dochter straks (als ze ze ooit wil hebben)
    lichtgevende beestjes heb ik nog, die staan bij mijn ouders, 1 staat daar zelfs bij het ledikantje waar mijnn dochtertje in slaapt bij hun.
    knikkers ook nog steeds, deel ligt in het aquarium hahaha

en dufty, die poppetjes met parfum erop, nu na ruim 22 jaar ruiken ze nog steeds!(kwam ze laatst weer eens tegen)

5. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    oh ja die licht gevende poppentjes! Was dat niet de twinkle pinkle? Ofzo.... Zocht zoiets ook voor mn dochter maar helaas....

6. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)

:):):)

7. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    heb gisteren nog eens verder zitten zoeken naar oud speelgoed van die tijd.,. is echt veel hoor! veel waarvan ik zo'n ' o ja!! '
    moment krijg hahaha.
    die lichtgevende poppetjes ken ik volgens mij niet. of zijn dat die met dat 'rups lijf' van zo'n 30 cm groot?

flippo's had ik een hekel aan.. waarom weet ik niet.. mijn broertje heeft die heel lang gespaard..

en die kleine poppetjes die met dat geurtje, zijn dat die waarvan je ook die piepklein doosjes had die dan hun ' huisje' was ??

kwam gisteren ook nog die vilt dingen tegen waar je dan een kubus van kan maken op internet.. die had ik ook veel haha!

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik heb volgens mij ook nog veel van die speentjes! Zou niet weten wat ik er anders mee gedaan zou hebben.

Moest je ze graag willen hebben, pb me dan maar. Dan kijk ik eens en stuur ik ze je eventueel op. :)

9. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    Mijn oma verkocht die vroeger op de markt.
    Zal eens vragen aan mijn vader of hij ze toevallig nog heeft staan.

Dan pb ik je wel even!

10. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Nee die rup is weer een andere..... Zoiets kan je nog wel krijgen trouwens!

Maare vilt waarmee je iets kan maken op internet? In mijn "speentjes" tijd was er volgens mij nog niet echt internet haha (tenminste niet bij ons thuis!)

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja die dingen had ik ook! Kilo's vroeger.
    Tot er 1 of ander verhaal kwam dat ze giftig waren. Toen zijn ze allemaal in de container beland :(

12. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    heb zooo veel oude dingen gevonden nu via internet.. haha... heb echt in om alles te gaan zoeken en kopen (alleen zal het geen van allen meer ergens te koop zijn vrees ik.. )

deze zoek ik nu ook.. haha... die heb ik precies zo 1 gehad met de kleuren en wil ik ook graaaaag weer hebben..

13. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    en deze ook! :)

Deel Deze Pagina