In mijn woonplaats sneeuwt het! Krijg er helemaal een blij gevoel van (nu nog wel...totdat het dooit en in smurrie veranderd ) Ben in staat om Valerie wakker te maken en haar de sneeuw te laten zien Ga vanmiddag alvast op zoek naar een slee, want ik denk dat we dit weekend wel kunnen schaatsen...is leuk als Valerie dan ook mee kan.
Bij ons sneeuwt het ook al hevig, net met ons hondje uit geweest en die vondt het maar raar ahahhah nu maar hopen op de elfstedentocht
Ik zie het topic en kijk verschrikt naar buiten (zat nml net te bedenken dat ik me als n ijspegel voel ondanks mn warme kloffie EN deken) Maar hier is t nog blauw met hier en daar n wolkje. Zit dan ook in de randstad hier. Misschien waait het nog over zo rond de 24ste (mn zoon is dan jarig en heeft sneeuw besteld.. )
Hier sneeuwt het ook! Oh wacht ik woon op de provinciegrens van Groningen, dus dat kan wel kloppen Heerlijk! Gelukkig hoef ik nergens heen vandaag
ik wil ook sneeuw!!!! onze oudste hond (1.5jaar) is er helemaal gek op en we hebben sinds 3 weken een pup en ben zo benieuwd wat hij er van vind ons inmiddels overleden hondje was er ook helemaal gek van en van hetzelfde ras als ons nieuwe hondje dus ben zeer benieuwd kjun je de sneeuw deze kant niet op blazen?
zie nu pas dat het in groningen sneeuwt haha.. aangezien we in de buurt van zwolle wonen zal het vast niet al te lang duren hihi.. Oeh, en manlief heeft zo'n gruwelijke hekel aan sneeuw haha
Ey leuk , mijn dochtertje is ook op 24 dec. jarig en wou ook graag sneeuw , dus hopelijk dan voor de kids een witte kerst .. Hier schijnt zelfs nog de zon dus ben bang dat dat geen sneeuw word ..
Hier helaas ook nog niks te zien! Ben heel benieuwd hoe Milan het gaat vinden. Vorig jaar was 'ie nog te klein om er echt iets van mee te krijgen.
Ohhhhhh ik wil ook.... Hier in t midden van t land is t alleen bewolkt... Maar geen echte 'sneeuwlucht' nog..
hier ook geen sneeuw te zien... ben volop houtblokken aan het stapelen buiten voor onze houtkachel en oh jeetje het is echt wel koud!!!!