Nostradamus.... wat staat ons de komende dagen te wachten?

Discussie in 'De lounge' gestart door amaranta, 16 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    wereldschokkend zou hier zijn als mijn schoonmoeder zomaar langs zou komen! Ik moet het altijd vragen....

2. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    bij mij zou ze ook nooit uit haar eigen langskomen! woon hier nu 4 jaar denk dat ze hier 6x is geweest met verjaardag en kraamweek mee geteld.

3. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Ik kan er niet echt wakker van liggen. Ja, er is gedonder in de wereld en daar moet een keer iets van komen, iets wat niet bepaald prettig is. Maar dat zien we dan wel weer. Die mensen die dingen voorspeller, yeah right! Ik hang er geen waarheden aan op. En over die man die tijdens autopsie wakker werd enzo, dat soort verhalen hoor je wel vaker. En idd, dat is griezelig, maar morgen staat heus het hele kerkhof niet op hoor... Ik bedoel, kom op. Het einde van de wereld wordt al eeuwen voorspeld en dat einde komt ook wel, maar niet in 2007, daar geloof ik niks van.

(Het jaar van de grote 7 lijkt me dan trouwens eerder 2777, maar zoals ik al zei, ik hang geen waarheden op aan zulke vage voorspellingen.)

4. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Mijn moeder overleed 5 jaar geleden op 19 september :cry:

5. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik liep net buiten met de hond en de kleine kwam er ineens een legerhelikopter over, toch denk ik dan zal er toch iets gebeurd zijn? maar goed we zitten hier vlakbij soesterberg. ben er dus toch wel mee bezig ondanks ik zo mijn twijfels hierover heb.

6. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Hebben we niet dezelfde schoonmoeder? ;)

Ik zit trouwens wel steeds het nieuws uit te pluizen , haha, hoe snel kan je je laten beïnvloeden hè! Ik vond dat filmpje van YouTube wel grappig met Bush, toch wel wereldschokkend als hij vriendjes blijkt te zijn met marsmannetjes.

7. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    haha dat zal dan wel :) .
    tja morgen ga ik het nieuws wel volgen, vanavond gaan we net als altijd gewoon lekker sporten.

8. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    precies lekker gaan hoor, voor hetzelfde geld is dit de laatste keer dat je kan
    :confused:

grapje hoor

9. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    :) :) :)

10. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    In sommige plaatsen op de wereld is 19 sept al bijna afgelopen ;)

11. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Volgens mijn broer ( nog zo'n ziener , haha, nee hij houdt van puzzels en hersenkraken) gaat datgene wat Nostradamus waarschijnlijk bedoeld pas over volgend jaar , met de olympische spelen 2008. Hij heeft wat breedtegraden berekend en komt precies uit op Peking. Het heeft waarschijnlijk te maken met een terroristische aanslag. Hij heeft bij toeval wat ontdekt maar gaat het voorleggen aan die grappenmakers van die panieksite. Ach ik vind het wel leuk hoe hij dat weer helemaal uit zit te puzzelen, Als ik iets heb waar ik niet uitkomt gil ik even en hij gaat het uitzoeken, hij had speurhond moeten worden bij de politie!

Naja al met al; pluk de dag en we zien het wel! Geen zorgen voor morgen toch?

12. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Leuk dat je broer dat doet zeg!
    Ben benieuwd wat ze van die site gaan zeggen...

13. jeslin

jeslin Actief lid

19 mrt 2007
    372
    0
    0
    huisvrouw
    tilburg
    tja waar of niet waar,ik heb de documentaire ooit eens gezien van nostradamus en ik moet zeggen dat sommige dingen wel kloppen,maar heel veel ook niet hoor.Zo zei hij er komen dingen in de lucht net als vogels alleen dan van ijzer en nog meer van die dingen.Maar dat de wereld vergaat nee daar geloof ik niet zo in.
    Groetjes jeslin

14. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Oh dat zeker. Dat ben ik wel met je eens ja. Heb ik ook wel eens, een voorgevoel over iets dat het nog uitkomt ook. We zullen wel zien... Heb al wel op het nieuws gehoord dat Frankrijk plannen heeft een oorlog aan te gaan met Iran.. was vanmorgen op 't Belgische nieuws.

15. sim

sim Niet meer actief

nou meiden ik sluit af, ik ga house kijken en we zien wel hoe we morgen wakker worden ;)

16. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Met een zombie naast je bed? :p

17. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Met een zombie in mn bed. Ik denk dat ik geen oog dicht doe ;)

18. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Mmm lekker rollebollen met een zombie [​IMG]

19. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1