Nostradamus.... wat staat ons de komende dagen te wachten?

Discussie in 'De lounge' gestart door amaranta, 16 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Inderdaad hier krijg ik mn hotmail ook niet geopend! Msn gelukkig nog wel.. :D

2. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he dames bij ons in het nieuws geweest er is een meteoriet ingeslagen in peru, alle mensen die gaan kijken zijn zijn ziek geworden, op dit moment is er water in de krater ervan die een opervlakte heeft van 20 M doorsnede en 7 meter diep. Het water borrelt er op dit moment.

Is dit misschien wat er ging gebeuren?

Er is nu een onderzoek gestart waarom de mensen allemaal ziek zijn, ze hebben allemaal hoofdpijn, buikpijn , diarree.

3. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Hier deed hotmail t gewoon hoor ;)

4. sim

sim Niet meer actief

net een megaspin bij de wc deur, denk dat de buren na mijn gegil inmiddels noodmaatregelen hebben genomen.

en trouwens die grote spinnen zijn altijd met zijn tweeen toch, pffff, staat ons nog wat te wachten!

5. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    :) :) dat wist ik dus niet dat ze altijd met zijn 2en zijn! ik wens je veel sterkte!

6. Niet meer actief

ja waar een mannetje is, is ook een vrouwtje he (en mischien nog kindjes?)

7. wolly

wolly Niet meer actief

Ik heb het ook een paar keer meegemaakt ik hoorde dat namelijk van mijn zusje die zei dat ook als je een grote spin ziet dan zit er nog 1 want ze zijn altijd met z'n 2en ik dacht jaja onzin maar bij mij was het echt zo, had eerst 1 grote joekel op de slaapkamer en een dag later nog zo 1 en een paar weken later precies het zelfde liedje bbbrrrrrr gewoon eng, 1tje liep gewoon op mij terwijl ik in bed lag iiieewwww ik schrok en durvde later niet meer te slapen ik zei al tegen mijn vriend ik ga anders mooi op de bank slapen hij weer he, doe niet zo gek en ga nou lekker slapen! Nou wat lekker of niet. Heb het bed lampje aan gelaten vreselijk zeg ik ben er al zo bang voor.

Liefs wolly :)

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Misschien volgen er meer........

9. Niet meer actief

ik kan op het hele internet niks vinden over een meteoriet die is ingeslagen vandaag, graag bronvermelding aub!

10. Niet meer actief

oh laat maar die meteoriet is ingeslagen afgelopen zaterdag en nu zijn er mensen ziek geworden ervan, ja straling kan erbin vrijkomen, heeft niks met het vergaan vd wereld te maken..

dacht even dat er vandaag een meteoriet in was geslagen.

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Ik was ook al aan het googelen voor de link.

Zaterdag dus.

Volgens mijn vriend slaan die dingen bijna elke dag wel ergens in, :rolleyes:

12. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

ik was idd ook al aan t zoeken!

13. DutchAngel

DutchAngel Actief lid

5 mrt 2007
    349
    0
    16
    Moeder
    Ik heb het ook gelezen kan alleen nu de link van het lees gedeelte niet vinden...

Ik heb wel dit gevonden er van als dit is wat er bedoelt wordt...

http://www.nieuws.nl/

Dan bij buitenland en de filmpje over Peru...

14. acire

acire Fanatiek lid

ehmm verkeerd topic

15. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Nou we hebben 19 september dus allemaal overleefd... Ben blij dat we elkaar zo bijgestaan hebben :p Gaan we nu verhuizen naar het topic "27-11-2007"? :)

16. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Kheb geen overleden bekenden gezien en ben ook niet ontvoert door marsmannetjes haha
    Het was dus allemaal onzin van die 19 september!
    Had ook niks anders verwacht,heb me er niet eens druk over gemaakt.
    EN 27-11-2007 gebeurd er ook niks!
    Dat dat op dat beeld stond van van gogh wil nog niet zeggen dat er at gebeurd.
    Misschien relletjes maar ik zie t niet voor me dat er ineens oorlog uitbreekt omdat jochies van 16/17 jaar iets bekladden.
    Gewoon niet druk maken en lekker genieten van het gewone leven!
    Daar gaat het tenslotte om! :D

17. sim

sim Niet meer actief

ja leuk, ik ga mee 8)

Deel Deze Pagina