Nostradamus.... wat staat ons de komende dagen te wachten?

Discussie in 'De lounge' gestart door amaranta, 16 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Het zou eng zijn als het echt zou zijn. Ik ben nuchter, maar toch....

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

maarreh, dat je tot leven komt als je begraven bent ok. :rolleyes: maar wat als diegene gecremeerd is?

3. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik heb liever dat hij blijft liggen waar hij nu ligt en niet meedoet aan die herrijsonzin.

4. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Dat zou helemaal bizar zijn....
    En ik bedenk me net nog wat bizarder...
    De as van mijn overleden schoonvader staat hier namelijk in huis.
    ALs ik al niet doodneerval van het zien van mijn broer dan val ik wel dood neer als mijn schoonvader ineens hier staat.

5. ProudMum

hahahahahahahaha dat zou wat zijn! net alsde geest van Alladin

6. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ow en dan nog iets...
    Wanneer begint 19 sept? Ik bedoel we leven tegenwoordig in tijdzones enzo...
    Welke doden staan dan als eerste op?

7. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Maargoed, als ik dood neer zou vallen dan zou ik ook herrijzen?

8. ProudMum

nou, ik ga me daar echt niet druk om maken. verspilde energie. iedereen word gek gemaakt

9. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik ben dus wel benieuwd.
    Eng ja.
    Bang nee.

10. talleke

talleke Actief lid

19 okt 2006
    304
    0
    0
    Ameide
  11. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Wel interessant opzich..

12. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Maaar meer dan speculaties zijn het niet....

13. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    he...dit moet ik ook helemaal niet lezen! Ik kan hier absoluut niet tegen, maar ik ben zooo nieuwsgierig! En dat wint t dan uiteindelijk. Bahbahbah! Ik baal van mezelf dat ik daarin geloof!
    Iemand die me gerust kan stellen?

14. talleke

talleke Actief lid

19 okt 2006
    304
    0
    0
    Ameide
    En wat denk je van dit :( :(

Als Nostradamus het bij het juiste eind had, kunnen we o.a. een Islamitische invasie in Europa verwachten. Eerder al voorspelde hij dat de Islam zou proberen over de wereld te gaan heersen. Wie bekend is met de Islam weet dat volgens dit geloof de Islam over de wereld zal gaan heersen. Die invasie zou worden vooraf gegaan door tal van oorlogen die in Europa uit zouden uitbreken en waar het Islamitische volk bij betrokken, of mede oorzaak van zou zijn. Ook zou onze vroegere vriend onze huidige vijand worden en in Europa en de rest van de wereld oorlogen starten en daarmee naar de macht grijpen in en zichzelf uitroepen tot nieuwe leiders van de wereld. De leiders van onze eigen landen zouden ons verraden en overlopen naar dit grote bondgenootschap. Toch zou de macht van de nieuwe wereldleiders wankelen en mensen zouden steeds minder de leugens die ze voorgeschoteld krijgen slikken. Ook zou er iets vernietigends vanuit grote hoogte op aarde neerstorten, een kernbom?, een komeet?. In deze voorspellingen herkennen we natuurlijk allemaal de oorlog in Joegoslavië in en de oorlog die Amerika was begonnen. Onze vroegere vriend (Amerika) is nu onze vijand aan het worden. Ook heeft Amerika zichzelf uitgeroepen tot politie van de wereld en is het een start gaan maken voor 'de nieuwe wereldorde'. Iets waar Hitler ooit de aanzet toe gaf, wordt nu door Amerika overgenomen en doorgedrukt. Onze regeringen doen allemaal mee en schotelen ons de ene leugen na de andere voor, wij de bevolking voelen ons verraden en valse enquêtes moeten ons doen geloven dat wij de enige zijn die er zo over denken. Dan is er nog de opstand in Tjestsjenië waarbij Islamieten naar de macht grijpen. Maar ook in andere delen van de wereld lijkt de Islam met geweld op te rukken. Tot zover komen de voorspellingen uit, maar Nostradamus schrijft nog meer. Is de dag des oordeels nabij of rest de mensheid nog enige tijd op aarde?

15. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Er gaat helemaal niks gebeuren. Zo goed?

16. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Heeft hij trouwens de ramp van kerst 06 niet voorspeld?

17. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Hmmm....dank je, maar t helpt niet ;)
    Ik ben ook zo'n meut :rolleyes: hihi

18. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik denk dat, mocht er iets gebeuren, wat niet zo is, je er tohc niks van merkt.

19. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Nou ja, weet je het kan natuurlijk ook zo'n self-fulfilling prophecy zijn.... Nostradamus voorspelt en een of andere mafkees denkt, goh, laat ik op die dag eens een aanslag plegen....daarom sluit ik me bij Amaranta aan, deze dingen die nu zo volop in het nieuws gaan zijn leveren alleen maar kettingreacties op!

20. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Overigens heb ik wel eens een programma over nostradamus gezien op discovery, dat wil zeggen, hubbie keek, ik probeerde te slapen, maar heb een flink deel opgevangen, maar daar zeiden ze dat heel veel verzen ook heel anders uitgelegd kunnen worden. Ik weet t niet meer precies hoor, maar achteraf was t makkelijk voorspellen, daar kwma het op neer.
    * gaat gewoon zichzelf geruststellen*

Deel Deze Pagina