Nostradamus.... wat staat ons de komende dagen te wachten?

Discussie in 'De lounge' gestart door amaranta, 16 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Dat is het, het wordt altijd pas achteraf gelinkt.
    ow DAT bedoelde hij....

2. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Hmmmm wel interessant om te lezen dit, maar of er echt wat gaat gebeuren?
    ws ben ik dit strax alweer vergeten, en denk ik volgend weekend, oja, was er de 19e niet iets? :)

3. talleke

talleke Actief lid

19 okt 2006
    304
    0
    0
    Ameide
    Tijdens zijn leven kwamen alle voorspellingen tot in detail uit op één na. De voorspelling die wel dicht bij de waarheid stond maar niet helemaal klopte was de voorspelling van zijn eigen dood. Hij had voorspeld dat hij in juli 1566 zou sterven, maar hij stierf een jaar later, namelijk in november 1567.

NOu is dit dan een gerustelling ;) HIJ zat er een jaar naast :) .

Nee meid laat je eigen niet gek maken en probeer er zo nuchter mogelijk over te denken. Het is gewoon intressant om het allemaal te lezen.

4. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Ja precies,
    en dat stukje over de tweede wereld oorlog met name werd heel erg onderuit gehaald.
    Verdorie, jammer dat ik toen half sliep, weet t echt niet meer precies. Maar t was een goede documentaire voor een schijterd als ik ben!
    Overigens denk ik ook dat áls er echt dingen gaan gebeuren, wij dat inderdaad niet zo één, twee, drie zullen opmerken.

5. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Goh, lijkt me lastig, dan ga je dus vanaf dat moment zitten "wachten"op je eigen dood!

6. talleke

talleke Actief lid

19 okt 2006
    304
    0
    0
    Ameide
    Ja idd. Ja en dan kom je in de buurt van je eigen voorspelling en dan gebeurt er niks :rolleyes:

7. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ieuw en dat op de verjaardag van mijn dochter

8. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Tja Marline. 19 september is voor jou een mooie dag omdat je dochter verjaart, en voor mij sowieso een kutdag omdat het de sterfdag van mijn broer is.
    Zo zie je maar weer wta een datum met je doet.

9. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ach dan kan ik in elk geval mijn 30ste verjaardag nog vieren de 18e.
    Sorry maar de wereld zou al meerdere keren zijn vergaan en we leven nog steeds.

10. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Hihi..
    Zo pakte ik ooit eens een krant in de bus. Stond heel groot op... Vandaag vergaat de wereld....

Ik toen nog redelijk into voorspellingen kneep hem als de ziekte, was ervan overtuigd dat de wereld heen zal gaan, ik in de avond nog bang, ga bij mijn nu exvriendje langs, laat hem het stukje lezen en hij begint te lachen als een idioot.

Zegt ie heel droog ineens, jij dom schaapje, ben je hier bang voor? ik heftig ja schudden, zegt ie: Popje, dit is de krant van gisteren en we leven allemaal nog hoor.... :oops:

11. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Ja lekker vaag zo'n voorspelling, als je het al een voorspelling mag noemen.
    Vind dat ie wel iets duidelijker had mogen zijn dan.
    Als je al zijn orginele teksten leest(dus niet die op internet staan) dan zul je zien dat ze nog vager dan vaag zijn...

12. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    @streepjes, ja dat ben ik compleet met je eens...

Ik las vroeger zijn boeken en voorspellingen, en heb ooit eens geprobeerd zijn verzen te weerleggen naar normale abn, je kan het net zo interepeteren als je zelf wilt,

Zo heb ik ooit 5 dezelfde voorspellingen opgezocht die uitgelegd werden door 5 verschillende ''kenners'' en elke keer kwam er weer wat anders uit...

13. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    o bah ik heb nu pas in de gaten dat het vandaag al 16 september is dan gaat het dus van de week al gebeuren!

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Vrouw uit dood opgestaan'
    Uitgegeven: 16 september 2007 14:21
    Laatst gewijzigd: 16 september 2007 18:01

LUSAKA - De politie in Zambia gaat de stoffelijke resten van een vrouw opgraven die elf jaar geleden is overleden en begraven. De politie besloot hiertoe, nadat haar ouders en familieleden hadden gezegd dat de vrouw uit de dood is opgestaan.
    ANP

De politie zei dit tijdens een persconferentie in Lusaka, die werd bijgewoond door de vrouw in kwestie. Haar vroegere partner, een bekende bokser in Zambia was ook aanwezig bij de persconferentie.

Maar hij kon niet om opheldering worden gevraagd, omdat hij in een shock verkeerde.

De zaak is gecompliceerd, omdat twee paar ouders zeggen haar vader en moeder te zijn. De politie zegt dat ze DNA gaan afnemen om de biologische ouders vast te stellen.

15. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    nou wat doen we hier nog? WE MOETEN MAAR DE BLOEMETJES BUITEN GAAN ZETTEN JOH! Een beetje dom te typen hier terwijl bijna.. :confused:

Neuh.. ik geloof er ook niet in.. Patroes.. nuchterheid zelve..

*SLIK*

16. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    haha wat een toeval he! soms denk ik wel eens dat ze het expres op internet zetten al die rare verhalen om mensen bang te maken.
    De wereld zal best ooit vergaan maar meer doordat de mens het naar de kl*** helpt

17. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    we zien en merken het vanzelf wel als er wat gebeurd.

18. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ja naar dat bericht werd al gerefereerd in mijn 2de quote.
    Bizar, ben benieuwd hoe het zit met die vrouw en ofze het wel is...

19. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    het zal wel niet ze zal toen de tijd wel iets in het spel hebben gezet.

Deel Deze Pagina