uitgerekend daar een kloon en niet in america? tsssk.... flauw hoor... Blijft vaag. Ik denk dat ze gewoon nooit niet dood was. Net zoals in de soap ja.
hahaa dit is echt erg! Ik vertelde het aan een vriendin van mij, ze is nu zelfs zo bang dat ze morgen pakken voeding en water in gaat slaan! hahaa kan er wel om lachen hoor, maar moet eerlijk zeggen dat ik ook wel op ga letten deze dagen
Ik geloof er ook niet zoveel van (nee....dáár niet van, hahaha en de rest begint ook af te zakken nu)
Ik vind het wel spannend. Maar goed, in 1997 zou de wereld ook vergaan volgens hem. 2012 wordt mogelijk nog een vreemder jaar. Volgens de maya kalender komt er een kosmische verandering,
Is het misschien mogelijk dat het hier een beetje om een bedriegster gaat? Kom op mensen, dat kun je zelf toch wel verzinnen? of het is de vrouw waarvan 11jaar lang werd verwacht dood te zijn, en ligt er een andere lijk in, of ze was niet dood, graf is leeg(verrassing ik leef, en heb dit heus niet in scene gezet,lees de sarcasme,) en komt nu weer omdat ze veilig is? En van die man met de autopsie, dat hoor je wel vaker, dat ze al zijn dood verklaard maar nog leven, is een lichamelijke reactie ofzo... Sorrie, ik ben heel spiritueel ingesteld, word vaak zweverig genoemd, geloof stellig in paranormaliteit, maar dit, nee...
haha Ja heb ik ook al gezegd, toen kwam ze met : en als er nou iets gebeurd waardoor je niet naar buiten kan? Ja, daar wist ik niks op te zeggen
tja, als jij niet naar buiten kunt dan bestel je toch pizza? Wat kan er nou gebeuren waardoor je niet naar buiten kunt? Ik kan me daadwerkelijk niks voorstellen.
Misschien wordt er bekend wat de zin is van het leven, Of Misschien is er overal plotseling vrede Of Misschien wordt iedereen veranderd in een kikker Of Misschien wordt iedereen die nu een man is een vrouw en andersom