Ach als je ooit bij de telegraaf hebt gewerkt, dan leer je wel nuchter denken over daghoroscopen... Er staat een grote doos met heel veel velletjes met dat soort zinnen als " je komt een oude bekende tegen" en dan haalt iemand gewoon een velltje eruit en plakt dat bij een bepaalde horoscoop... Zo worden ze bij de telegraaf gemaakt...
de voorspellingen van nostradames zijn naderhand pas bevestigt als voorspeld. Niet alles wat hij voorspeld komt uit, ik heb een boek van hem gelezen en het is zeker niet dat hij het met naam en toenaam voorspeld. De teksten van hem zijn poetische en naderhand kun je er een voorspelling uit halen. In de jaren 70 dachten de mensen elk jaar dat de wereld zou vergaan. Leef de dag met een lach en laat komen wat er gebeurd. CARPE DIEM groetjes conny
ach nostradamus had het erover vanaf 2005, gelukkig zijn we inmiddels al ruim 2 jr. verder dus het zal wel meevallen....
Wat mij nu opvalt is dat tijdstippen relatief genomen moeten worden, de ene kalender is de andere niet...ennneeh...hadden ze in de tijd van nostradamus (met de groene broek) al schrikkeljaren?
Iedereen is sceptisch, en misschien ook wel terrecht, maar als er nu eens echt iets gebeurt op 19 september Hoe eng is dat.........
*no offence* Vind dat het allemaal heel erg wordt opgeblazen zo. Van een mug wordt een reuze-olifant gemaakt. Denkt men nou echt dat als er al iets gaat gebeuren de 19e dat dat van tevoren al bekend is voor iedereen? Misschien ben ik ook wel veel te nuchter hiervoor hoor, ben ook zo eentje van het type "eerst zien, dan geloven"... @4catsandagirl; slaap lekker alvast!
Nee natuurlijk niet. Alsof Hitler ooit zei, morgen ga ik iets stouts doen. Feit blijft wel dat sommige mensen een 7nd zintuig hebben....