https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/4506348/schutter-stampersgat-en-slachtoffer-ruzieden-over-parkeerplaats Het slachtoffer is koelbloedig vermoord Heel Oosterhout en omgeving is in shock . Hij was net vader geworden mijn hart die huilt
Gewoon te bizar wat mankeren mensen tegenwoordig. Een parkeerplaats dat gewoon een leven gekost heeft.
Ongelooflijk. Als ik het berichtje lees, staat er dat ze al jaren ruzie hadden, ik vraag mij dan af, waarom er nooit is ingegrepen.
Het ergste blijkt nu ook dat het een echt racist was en dat word nergens vermeld in het nieuws . In de Telegraaf word hij nog net niet als slachtoffer geplaatst ipv van dader. Hij heeft de slachtoffer letterlijk opgewacht en hem 2 x in de rug geschoten . Zijn vrouw hoorde alles en hij riep doe de deur niet open en kreeg vervolgens de 3e kogel door zijn hoofd. De dader probeerde daarna bij de slachtoffer zijn vrouw binnen te breken. Het is gewoon weg vreselijk dit. De moskee hier in Oosterhout was bomvol vanwege het dodengebed voor hem. Iedereen is in shock en kan het niet geloven. Zijn arme vrouw heeft net een kleintje van 2 maanden..... Die is getekend voor het leven....
Het is heel erg, maar ik denk niet dat het relevant is of hij racist is of niet, deze ruzie speelde al langer.
Pffff zo'n vete om "wie waar parkeert" had ik ook in mn oude straatje. En waar we nu wonen ligt t ook gevoelig hoor. Waren veel pensionada's en ook openbare plekken dus feitelijk niks te mauwen maar "oeeeeh afwijking van patroon" Hoe ouder ze worden hoe hoger de bloeddruk om dat soort stompzinnige dingen. Staan ze in hun recht, zeker niet, maar t schuim staat nog net niet rond de mond bij sommigen. Maar deze reactie is wel heeeeel extreem.
Hier had het zo te lezen vooral met het soort auto te maken, en niet met de leeftijd, beide buurmannen wouden er staan. Echt bizar dat iemand daarom doodgeschoten wordt wat bezield te mensheid toch...
Andersom wordt er in nieuwsberichten ook wel vaak onnodig gemeld 'de man van noord-afrikaanse afkomst heeft ..... gedaan'. Dus voor heel PVV-stemmend Nederland zou het ook weleens goed zijn om dit tegengeluid te laten horen
Ik las dat het eerst alleen seniorenwoningen waren, dus de oudere man had vroeger dus geen 'last' van jongeren, en nu wel, zal er vast mee te maken hebben. Maar je bent sowieso niet goed in je hoofd als je hierom iemand dood wil schieten.
Wat verdrietig voor het kind. Ik ben dan wel altijd benieuwd naar de toedracht. Ik ging de naam van het slachtoffer Googlen en kreeg dit als 5e hit. Ik vraag me dan af of zoiets er mee te maken heeft. Ik weet natuurlijk niet of het om dezelfde man/jongen gaat. En het moord is nooit oké. https://www.ad.nl/breda/justitie-wil-jonge-oosterhoutse-woningovervaller-voor-lange-tijd-achter-tralies~a31c9127/
Maar met 55 jaar ben je toch geen senior? Het eerste wat ik dacht is. Half op de stoep, half op het gras dat is toch überhaupt geen parkeerplaats.
Verschilt per woning, was altijd vanaf 50 of 55 jaar. Kan zijn dat het inmiddels veranderd is, maar de huidige bewoners mogen dan uiteraard wel blijven.