Een tijd geleden zag ik dat de filters van mijn stofzuiger van Siemens best wel vervuild waren. Daarom ben ik naar de Blokker gegaan en heb gevraagd welke filters ik moet hebben om ze te vervangen. Aan de zijkant zit een ingebouwd filter dat je alleen hoeft uit te kloppen en aan de bovenkant zitten twee filters die je gewoon kan vervangen. Ik heb ook de handleiding erbij gepakt maar daar heb je niet zoveel aan want daar staat beperkte informatie. De dame in de winkel zei dat ik de twee losse microfilters gewoon kon vervangen Waarbij er eentje geklemd zit onder een rooster en de andere er los op ligt. Toen ik het echter zo had gedaan,'vloog' het filter dat los erop lag steeds tegen de buitenkant van de stofzuiger aan (beetje lastig uit te leggen). Ik heb toen dat losse filter maar verwijderd want het leek ook niet zoveel toegevoegde waarde te hebben en het leek echt niet goed zo. Nu begint de stofzuiger de laatste weken echter heel veel lawaai te maken en ook een raar te ruiken naar verbranding als je snapt wat ik bedoel. Ik ben een beetje bang dat ik nu echt iets ernstig verkeerd heb gedaan maar zie nu eigenlijk ook niet meer hoe ik dit kan oplossen. Ik heb foto's aan gehangen. Weet iemand misschien wat ik anders moet doen?
Zegt mij zo niks (heb zelf een zak en filterloze stofzuiger), maar ik zou even de gebruiksaanwijzing opzoeken en daar in kijken.
Google even op je stofzuiger type en dan kom je geheid de goede filters tegen. Of meer stofzuiger naar bijvoorbeeld Plentyparts en dan zoeken ze dat het goede filter bij. Bij de Blokker hebben ze er minder verstand van.
ok dank je. dat is het enige dat ik nog kan proberen idd. Ik heb namelijk net een siemens filmpje op youtube gevonden waarin alles duidelijk wordt getoond en ik heb gelukkig wel alles goed vervangen, alleen dan met huismerk filter.