Notaris tarieven

Discussie in 'De lounge' gestart door Smoeltje, 16 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Ok, ik heb dus bij 4 notarissen info opgevraagd en de goedkoopste ws dus 660. Dat is dan wel voor testamenten en trouwen onder huwelijkse voorwaarden.

Maar ik ga inderdaad even verder kijken dan onze regio.

Thanks voor de reacties.

2. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Wij hebben voor ons huis op de site van goedkoopstenotaris.nl ook erg voordelig een notaris gevonden! Zeker even kijken! Het was 20 km verder, maar dat haal je er ruimschoots uit ;)

3. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    wij hebben juist met zo'n goedkoopste notaris een heel vervelende ervaring; het was dan wel goedkoop, maar slecht geregeld. ik moest overal tig keer zelf achteraan, en het heeft ons een hoop stress gekost. tenslotte toen zelfs alleen het huis gedaan (overdrachtsakte) en niet ons samenlevingscontract+testamenten. met als gevolg dat dat nu NOG moet...
    wij gaan de volgende keer mooi naar de notaris van mijn ouders; niet de goedkoopste, maar wel een betrouwbare man! wel zo belangrijk. ;)

4. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Jee dat is ook balen zeg! Tja in dat geval zou ik ook kiezen voor degene van wie je weet dat het goed zit! Maarja, wij hadden nog geen enkele ervaring of kenden niemand met ...

Succes met het goed afronden van alles !

Deel Deze Pagina