wij hebben maar 1 auto die mijn man gebruikt voor zn werk. Ik werk in de randstad naast een ns-station en de trein is voor mij sneller en goedkoper, dus ik heb geen auto nodig voor mn werk. Maar zo afentoe kriebelt het en zou ik graag een "boodschappenwagentje" willen om op mijn mama-dagen makkelijker eropuit te kunnen. Zeker nu ik in februari hoop te bevallen van een 2e kindje lijkt het me niks om door de sneeuw te moeten ploegen met de kinderwagen naar het cb of zo. Maar ja een auto die verder zoveel stilstaat is ook zonde van het geld... Hoe is dat bij jullie? sorry deze poll is wat minder geschikt voor alleenstaande moeders, lijkt me stug dat die 2 auto's hebben
Nu hebben we nog 1 auto. Maar zodra mijn vriend werk heeft na zijn studie krijg ik m'n eigen gebakje Nu staat de auto vaak thuis en gebruiken we hem samen maar als hij werkt is de auto er savonds pas weer en ik vind het niet praktisch om weekbooschappen en de honden te vervoeren zonder auto. Vooral om de honden wil ik graag een auto.. En het zal dan gewoon een super goedkoop autootje worden. Wat van mij part elk jaar vervangen wordt als de APK afloopt..
We hebben 2 autos Manlief leaseauto waar we prive inrijden dus bijtelling.dit is een grote auto Zelf een kleine auto om 3x pw naar me werk te komen.auto ong 15 min fietsen 50min en gebruik t ook op me vrije dagen.kan niet zonder
1 auto. Wel eens gedacht aan tweede auto. Mijn man is huispapa en ik ga werken met de auto. Financieel zou het erg zonde zijn om er een auto bij te kopen. We hebben vorig jaar wel geïnvesteerd in goede fietsen. Dus op die manier kan hij samen met S. een heel eind komen. Stel hij moet met haar naar CB en het is vies weer dan heeft hij vaak wel de mogelijkheid om mij te brengen en te halen. Openbaar vervoer is niet te doen. Als ik om 8.00 uur moet beginnen moet ik voor 6.00 uur al een trein hebben!
Ja, wij hebben 2 auto's. Mijn man heeft een stationwagen van zijn werk, die we ook prive mogen rijden. Deze auto gebruiken we dus voornamelijk. Ik heb ook een klein autootje voor de deur staan. Maar deze gebruik ik dus nooit. Ik doe alles lopend met de wandelwagen, of met de fiets. Die auto staat er eigenlijk alleen maar voor noodgevallen, zoals plotseling naar dokter/ziekenhuis e.d. Owja, en als de regen met bakken tegelijk de lucht uit komt dat ik dan even snel boodschappen kan doen als het echt nodig is. Maar ook dan loop ik eigenlijk nog.
We hebben 1 auto en die wordt nauwelijks gebruikt. We reizen allebeiet fiets en trein naar werk (Jan vaak alleen fiets, voor mij is dat helaas echt te ver). Voor de dagelijkse zaken zoals boodschappen ga ik wandelen of met de bakfiets. Beter voor lijf, leden en het milieu ... en niet vergeten de portemonnee . Ik zie ook het probleem niet met wandelwagen door sneeuw. Harstikke gezond toch!
Wij hebben 1 auto en een brommer, mijn vriend gaat straks op de brommer naar zijn nieuwe werk en dan heb ik de auto om met de kleine op pad te kunnen straks. Ons is dus alleen maar 'privé' Zonder auto zie ik niet zitten want hoe moeten we dan naar familie en vrienden die ver weg wonen, openbaar vervoer is geen optie, veel te zwaar voor mij met ME en Fybromyalgie, zie mezelf al sjouwen met de wagen in de bus en de trein als m'n lijf vol ontstekingen zit...
Wij hebben 2 auto's. 1 waarmee mijn man naar zijn werk gaat, en ook dient als gezinswagen. 1 voor mij om naar het school te gaan. Ik had graag maar 1 auto nodig gehad, vanwege de kosten, maar helaas is met het openbaar vervoer gaan geen optie.
Wij hebben 1 auto en meer hebben we ook niet nodig, Als ik een dagdienst heb dan ga ik met de trein (veel makkelijker en goedkoper) Of ik rij met een collega meer.En als ik een nachtdienst heb ga ik met de auto want dan heeft mijn man die toch niet nodig. En als ik op mijn vrije dagen erop uit wil of gewoon zomaar een auto nodig heb gaat mijn man op de fiets naar zijn werk dus ideaal geregeld bij ons!
2 auto's. Eén voor mijn man naar z'n werk. En eentje voor mij. Ik ben vrij snel vermoeid - dus de auto geeft me veel vrijheid om toch weg te gaan met de kinderen. De 'grote' duurste auto (in verbruik etc) heb ik: Handig met de kinderen en de boodschappen. In het weekend gebruiken we die ook als we meer spullen mee moeten nemen (of de wandelwagen ofzo). En voor vakantie. M'n man heeft een klein, zuinig autootje om naar z'n werk te gaan.
ja wij hebben er 2 1 heeft mijn man mee naar het werk en de ander tja als het hard regent dan pak ik die of als ik moet werken en het plenst maar anders alles lopend met de wagen
Niet zonder auto kunnen... pfoei... heftig hoor. Ik zou (ook met 4 kinderen) best zonder auto kunnen. Muv vakanties, uitjes en familie/vriendenbezoek. Hoewel dat laatste ook met ov kan. Maar voor de dagelijkse poeha... gebruik ik de auto maar zelden. Snap ook nooit de ouders die hun kinderen perse met de auto naar school willen brengen. Buurt staat bomvol auto's, er ontstaan gevaarlijke situaties voor kinderen op de fiets, etc. Echt een simpele kwestie van gewoontes aanpassen... (muv gezondheidskwesties)
Wij hebben maar 1 auto. Zitten toch meestal op gelijke tijdstippen op het werk. En ik breng de kinderen weg. Kleinste gaat naar de onthaalmoeder in de gemeente waar ik werk. Man heeft wel een bestelwagen van zijn werk en in noodgevallen kan hij die wel nemen. Maar geen spijt dat we de tweede hebben weggedaan. Als ik niet aan't werk ben, gebruik ik meestal de wagen alleen om boodschappen te doen. School probeer ik te voet te doen, behalve als het regent en de kleinste erbij is neem ik wel de wagen.
Wij hebben 1 auto. Mijn vriend heeft sinds kort een nieuwe baan en nu heeft hij de auto voortaan nodig. Eerst had ik m altijd tot mijn beschikking maar nu dus helaas niet meer. Nu wil ik dus heel graag een 2e auto want ik vind het echt drie keer niks geen auto hebben verwend eigenlijk zeg pfffff
Wij hebben 2 auto's. Manlief heeft er 1 van het werk maar daar kunnen maar 2 personen in. Ik heb zelf dus de gezinsauto tot mijn beschikking