Er zijn veel verschillende boekjes over 'zwanger zijn' zoals de boekjes van Pauline Oud. zoals bol.com | Mijn 9 maanden dagboek, Pauline Oud | Boeken Ik ben erg benieuwd of er ook boekjes zijn over 'zwanger worden' Waar je je verhaal in kwijt kan, wellicht temperatuur kunt invullen ect. Weet iemand of er zo'n boekje bestaat?
Wauw! Wat een goed idee! Ik kreeg laatst een tip van iemand om alles wat ik voel op te schrijven in mn agenda zodat ik de volgende maand kan kijken of ik dit al gehad heb of niet omdat je vaak denkt da je iets nog niet gevoeld heb maar zij gaf aan dit dan gewoon terug te kunnen lezen in haar agenda... Best grappig dus! Maar ja ik heb geen agenda haha en wil t niet in mn telefoon Zetten aangezien daar ook wel eens vreemden in zitten dus zo een boekje lijkt me echt super!! Ook super leuk om later terug te kunnen lezen natuurlijk!!
Hoi Elleinad, Ik heb een programmaatje op mijn telefoon die ik heb beveiligd met een wachtwoord. PTracker heet dit, kun je vinden via android (is een gratis programma) Hier kun je ook van alles in opslaan. Heb hier ook mijn cyclus in opgeslagen...
Ohja...Het logo lijkt op een spelletje..dus er niks aan af te zien dat het een 'ovulatie programma' is...
Zo heb ik de app 'Womanlog' op mijn telefoon geĆÆnstalleerd. Ook deze is te beveiligen met een wachtwoord. Het werkt echt super! Je kan invullen hoe lang jouw cyclus duurt, en het programma geeft aan wanneer jouw vruchtbare periode is. Daarnaast kan je van alles bijhouden: je gewicht, je temperatuur, je stemming, je bijwerkingen. Echt een aanrader!
Als je in de play store 'womanlog' typt, staat de womanlog kalender bovenaan. Maar ik heb android, en jij waarschijnlijk apple (iphone)? Zoek dan eens op cyclus of ovulatie of period, er zijn nog wel veel meer apps.
Ik heb ook de womanlog op de iPad. Erg makkelijk maar hij gaat wel van gemiddelden uit.. Dus als je een langere/kortere lf hebt, dan klopt je ei niet meer. Daarvoor heb je de betaalde versie nodig. Ook kun je allerlei kwaaltjes toevoegen.
Ja, ik heb er eentje te leen thuis. Is ene boek met alle facetten, van gewoon zwanger worden, tot pcos aandoening en ivf icsi etc. Ben de titel even kwijt, maar het is een heel kleurrijk boek.
Bedankt voor jullie reacties. Ik zag dit boekje ook nog, is in dezelfde serie als kraambezoekboeken en zwangerschapsboeken. Notitieboek pauline oud - Babysales
Hier trouwens nog een leukere link Mama_s notitieboek, Pauline Oud - Mama's notitieboek, Pauline Oud | Het Geboorterijk Etten-Leur | Baby- en kindermode, Babyartikelen Breda Terheijden Etten-Leur Zundert Rijsbergen Ulvenhout Teteringen
ik ook! dacht al dat ik de enige was die zo nauwkeurig bijhield wat ik voel, welke afscheiding op welke dag ik heb enz. blij te lezen dat er nog vrouwen zijn die dit doen want mijn man zit er toch wel wat mee te lachen
Ik hou alles bij op fertilityfriend. Daar noteer ik kwaaltjes, maar ook heel kort wat ik die dag heb gedaan. Op die manier kon ik van het hele zwanger-worden-proces bij mijn dochter, incl van de zwangerschap zelf, een plakboek maken met gebeurtenissen, foto's, echoplaatjes, zwangerschapstesten, etiketten van de vitamines, tickets van concerten, etc , etc (ik bewaarde alles ). En dat is echt een heel gaaf plakboek geworden, al zeg ik het zelf . Daar kan geen Pauline Oud tegenop .