Onze zoon is nu 10 maanden en we hebben besloten om voor een tweede wondertje te gaan. Ik vind het weer erg spannend allemaal. Bij de eerste was ik direct zwanger, m'n cyclus was toen ook heel mooi regelmatig. Nu is mijn cylcus helaas erg onregelmatig. Ik geef nog borstvoeding, dus daar kan het wel mee te maken hebben. Wie gaat er nog meer binnen een jaar voor een tweede kindje?
Wij zijn ook bezig voor een 2e.In september heb ik mijn spriraal laten verwijderen. Ik weet ook nog niet wat mijn cyclus is. Onze dochter is nu 20 maanden en het begint bij mij echt te kriebelen om weer zo'n mooi wondertje te mogen meemaken...
Onze dochter is nu bijna 7 maanden. Ik ben nu net weer gestopt met de pil. En we willen over een maandje of zo weer voor nummer 2 gaan.. Bij onze dochter duurde het namelijk bijna 9 maanden voordat ik zwnger werd dus vandaar.
Onze dochter was 8 maanden toen ik een positieve test had! Ben nu bijna 23 weken zwanger en mijn dochter is net 1
@ Lotte30 en toetie1984: vinden jullie het ook zo spannend? Ik merk dat ik er erg veel mee bezig ben. @ JosieJ: gefeliciteerd met je zwangerschap! hoe is het om zwanger te zijn terwijl je een dreumes rond hebt lopen?
Wij wilden ook snel voor een tweede gaan na de geboorte van onze zoon in juni vorig jaar. Ik wilde alleen wel mijn lichaam eerst goed tot rust laten komen; dus toch zo'n 9 maanden wachten voordat we het weer zouden gaan proberen. Door de borstvoeding kreeg ik de eerste menstruatie pas in december, maar was gelijk weer regelmatig. In maart hebben we besloten om er weer echt voor te gaan en in ronde 2 was het al raak (ik vermoed nog steeds dat ronde 1 een zeer vroege miskraam was). Op dit moment ben ik echt alweer hoogzwanger (nog max 5 weken) van een jongen en een meid, dus het wordt heel druk.
Gefeliciteerd met je zwangerschap Nikespits. Wat leuk een tweeling! Wat spannend, nog maar een paar weekjes voordat je je kleintjes in je armen kunt sluiten.
Hoihoi, Wij ook sinds 2 weken weer begonnen met ''klussen''. Ben 5 en halve maand geleden bevallen va ons zoontje maar willen niet teveel leeftijdsverschil vandaar. Vindt het wel weer spannend!
Hier ook bezig voor nummer 2, wij hebben na de bevalling nooit ac gebruikt, ons zoontje heeft 36+mnd op zich laten wachten en nu alweer in ronde 12 Succes! En spannend is het zeker!
wij zijn ook al bezig Begonnen met de pil na de geboorte van de dochter, maar halverwege gestopt omdat we besloten hadden onmiddellijk te gaan voor nr 2 (je weet nooit hoe lang het zal duren). Nu pas menstruatie gehad, dus ... we gaan ervoor
Hier ook al een tijdje bezig voor een 2e. Alweer in ronde 20, met mn zoontje ook 21mnd bezig geweest. Helaas lukt het zwanger worden ons weer niet zo gemakkelijk. Als ik deze week ongesteld wordt dan moet ik het ziekenhuis bellen en gaan ze mn cyclus door middel van echo's bekijken en kunnen we makkelijker zien wanneer ik precies mijn eisprong heb. Want een eisprong heb ik, en voor de rest is ook alles prima. We vallen onder de categorie 'onverklaarbaar verminderd vruchtbaar'. Soms is het wel moeilijk, telkens de teleurstelling, maar het blijft zeker spannend, dus de hoop is er nog! Dus hopelijk binnen een jaar een tweede voor ons allen meiden.
@ Loes80, Ik vindt het ook wel een beetje spannend. Ook omdat het zwanger worden bij ons 9 maanden duurde en mijn bevalling in vrij zwaar geweest. Liefs