Tatjana in tranen

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MissT, 25 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissT

MissT Niet meer actief

Wie heeft het gister ook gezien bij life 4 you??
    Ik vond het echt zo sneu voor haar.... :( Vind haar echt een hele sterke mooie vrouw, hoop dat zij haar geluk nog vind!

RTL XL

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Dat is sneu ja. Jammer dat Irene en Carlo zo erop doorgaan. Ze hoeft er voor de tv toch niet over te praten?

3. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ja das waar, maar ze had dan net zo goed niet kunnen antwoorden, als ze het echt niet wilde vertellen.

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

gatsie. mocht die carlo en irene al niet. nu helemaal niet meer. ok ze hoeft niets te vertellen maar ze wordt wel ene beetje gedwongen vind ik. sneu

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.163
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    nou ik vind het wel meevallen hoe ze erop doorgaan, Carlo zegt op een eggeven moment; laat maar het hoeft niet.

En zij begint te huilen en hij wilt haar geruststellen zo van: ja maar meid je hebt...

En dan begint ze alles te vertellen.

6. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Vond ook dat ze er niet echt op aandrongen, hij zei: laat maar meid maar zij vertelde maar door. Ach ja, was ronny (wat een naam voor zo'n ouwe kerel, sorry) toch niet de ware blijkbaar.
    Trouwens heel toevallig dat ik het zag, normaal kijk ik het nooit want ben absoluut geen carlo/irene-fan.

7. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.884
    471
    83
    Ik vond Tatjana juist steeds in herhaling vallen. Ik dacht echt van, nou weten we het wel. Als je nog zo labiel bent, kun je beter niet naar zo'n show gaan. Maar ws had ze dit ook niet van zichzelf verwacht.

8. MissT

MissT Niet meer actief

Nee volgens mij schrok ze er zelf ook wel van dat ze zo emotioneel werd!

9. luuus

luuus Niet meer actief

ik vond tatiana zelf juist ook echt heel erg erover doorgaan, ga indd dan niet naar zo´n programma als je er nog niet aan toe ben ze bleef maar doorgaan!

Deel Deze Pagina