vanmorgen naar de dokter geweest, helemaal blij om hem te vertellen dat ik pril zwanger ben,hij me al feliciteren,ik hem mn test laten zien, voor de zekerheid nog een test daar gedaan, wat blijkt..ben helemaal niet zwanger.. wat raar..en wat een domper zeg, moet nu maar 2weken wachten, wat kan je lichaam je voor de gek houden zeg!! ik voel me helemaal zwanger..snifff ga er maar vanuit dat ik de duivels deze week mag verwelkomen..sniff groetjes, Marit
nah:s had je gelijk positief getest thuis dan? en welk merk? misschien is de test van de ha niet zo gevoelig, en raar dat je ha dan niet je hcg laat prikken...
Hoi Marit, Jeetje zeg, wat een teleurstelling is dit! Ik zou me er ook heel erg rot onder voelen Maar wel heel erg raar hoor dat de 2e test negatief blijkt te zijn Ik leef met je mee! Liefs Joyce
hoi meid jee wat erg zeg had je thuis goed getest? wat raar he dat je thuis positief had en bij ha negatief ik hoop voor je dat je toch zwanger bent hoor
Wat erg !! Ik wil ook wel weten welke test je thuis had gebruikt? Normaal gezien kan het niet dat de test positief is als je niet zwanger bent hoor :s Tenzij je natuurlijk een hele vroege miskraam hebt/krijgt? Pff meis sterkte hoor!
maar toch nog geen ???? Ik hoop dat de ha een andere "late" test had en dat je gewoon lekker zwanger bent en over een paar dagen toch gewoon weer een vette posi test heb......suc8
dank jullie voor jullie steun meiden, ik snap er ook niks van..ik denk dat ik nog heeel weinig hcg in mn urine heb , maar ga deze week echt nog testen, want ik voel me gewoon zwanger, zelfs mn man merkt het aan alles bij me..ik heb de test van midstream ofziets, hier besteld, snap er echt niks van..zelfs de dokter stond er gek van te kijken, maar vond prikken of verder onderzoek denk ik niet noodzakelijk, hij vind dat ik over een week maar weer terug moet komen met urine, kan nog alle kanten op zegt ie.. geduld hebben..jemig das moeilijk he Kusjes, Marit Heeft leeftijd er trouwens iets mee te maken met betrekking tot hcg gehalte?
Wat naar zeg voor je! Ik ben toch ook wel een beetje benieuwd welke test je gebruikt heb (die van het Kruidvat misschien.... ) Sterkte, Mirre
hey marit, Dat je er niet gewoon nog een test tegen aan gooit ? Een clear bleu schijnt heel gevoelig te zijn !! Zo weet je ook waar je aan toe bent. Bij de huisarts hebben ze maar goedkope staafjes hoor en gebruiken ze echt geen duren testen ! Ik zou niet kunnen wachten. Liefs linda