Hallo dames! Ik ben sinds een maand of 2 gestopt met mijn pil. Omdat ik de eerste keer enkele weken overtijd was, heb ik een zwangerschapstest gedaan. Die was - jammer maar helaas - negatief. Hoewel ik wist dat het niets was, ben ik die dag nog stiekem 2 keer gaan kijken om te zien of de - geen + was geworden. haha niet dus Onlangs was ik er met een collega van mijn werk over bezig (zij is nl ook aan het proberen) en ze vertelde me dat ze ook enkele keren stiekem was terug gaan kijken. We lagen samen plat van het lachen! Nu ben ik benieuwd: Zijn er onder jullie ook die dit doen?? Misschien is het een stiekeme algemene afwijking? hihi... ben benieuwd groetjes jelly
gelukkig ik ben de niet de enige die dat heeft gedaan. ik heb zelfs mijn eerste test bewaard die dat in een doosje naast mijn bed en toch elke keer kijken of er toevallig niet een extra streepje bij stond! maar nee natuurlijk kwam er geen streepje bij. ik heb de test tegen het einde van de middag weggegooit werd er alleen maar depri van!! de tweede test heb ik al na 30 minuten naar de vuilnisemmer gedaan!!
hehe, ongelofelijk ik ook! ben zelfs tot 3 keer toe terug naar de vuilnisemmer gegaan... misschien toch?! Maar nee, hoor! niets niets, niets, zelfs de vierde keer was het nog niets! toch stiekem blijven hopen?! liefs jelly
had ik ook.. aldoor weer kijken en je soms inbeelden dat je echt wat ziet!! Toen ik een positieve had kon ik me ogen er ook niet van af houden... elke keer pakte ik hem weer of er echt wel een plus stond of gewoon om het weer even te zien hahaha
Haha ik had hem ook een keer in m'nachtkastje gelegd, later op de dag nog eens goed gekeken bij daglicht, nee hoor, 1 streep. Toch maar in de vuilnisbak gedaan. Maar ik werd maar niet ongi (was al een paar dg overtijd) en had zo'n raar gevoel, heb ik hem nog een paar keer uit de vuilnisbak gehaald die dag! Hihi ik dacht dat ik niet spoorde, is blijkbaar helemaal niet zo raar?! :^o
Ja hoor, heel herkenbaar! Alleen bij mij stond er plotseling wél een streepje... WHAAA, en je mag niet langer dan 3 minuten wachten met kijken! En de winkels waren al dicht want het was inmiddels avond... Écht, de nacht had nog nooit zolang geduurd. s'Ochtens meteen naar de apotheek gefietst om een testje te halen. En JA hoor!
Eeeh, ja, dat heb ik geloof ik ook wel een keer gedaan. Heeft natuurlijk helemaal geen zin, want na een tijdje mag je hem niet meer aflezen. Overigens vind ik de digitale testen van Clear Blue daarom erg handig. Als er niet zwanger staat, verandert dat echt niet ineens in zwanger, hehe.
Ha ha, gek he. wij hebben afgelopen zaterdag voor het eerst getest! ik was overtijd en had heel wat kwaaltjes maar helaas... negatief, nadat ik de test in de prullenbak gesmeten had, is mijn VRIEND na een paar min toch nog even gaan kijken! Later voelde we ons echt een beetje stom, ik ben 37 en het zou toch heel bijzonder zijn als je dan in de eerste ronde direct zwanger zou zijn. ooo en we begonnen zo nu nuchter!!!!
Ja, hihihi, wel herkenbaar, al had ik dat bij negatieve testen niet zo. Vorige week testte ik ineens positief, en die testen (4 stuks, haha, ) bekijk ik nog dagelijks!!
Ik heb veel te vroeg getest deze keer. Ik heb ook terug gekeken, nadat de 10 minuten allang voorbij waren. En nou staat er dus wel een 2de streep..... Echt heeeeeeeeel licht, maar het is een streep. Nou weet ik dat ik de test niet meer mag aflezen, dus ik ben echt aan het balen. Ik wou dat ik nooit had gekeken, die tweede keer. Ik wacht keurig nog een paar dagen tot ik mag testen.
Spannend hoor. Ik weet dat je de test na zo'n tijd niet meer af mag lezen, maar ja, is een 2e streep (ook na de termijn) niet gewoon een 2e streep? Als er niets is, reageert hij toch zowiezo niet, of ben ik nou dom. Ik hoop dat de 2e test positief zal zijn en dat je zwanger bent. Ik heb zelf gisterenmorgen getest. Was negatief. Morgen is mijn NOD, dus het is afwachten. Ik heb er geen supergoed gevoel over. Slechts 1x geklust in vruchtbare periode en heb ongi-klachten. Ik denk dat ik nog even doorga naar de volgende ronde. Iedereen die binnenkort gaat testen : Sterkte en Veel Succes, Marianne
Ik ben daar ook benieuwd naar. Ik heb het momenteel namelijk ook. Negatief getest, toen ik hem later uit de prullenbak haalde stond er toch een vaag streepje op. Ik probeer er maar geen conclusies aan te verbinden en er vanuit te gaan dat ik niet zwanger ben. Toch blijft het door mijn hoofd spoken. Als je toch geen hcg in je lichaam hebt, komt er toch ook geen streepje (na de verstreken tijd). Heb wel eerder negatief getest, maar nooit een streepje daarna. Nou ja, we zien het wel. Ik ben benieuwd of iemand dit ooit gehad heeft en toch zwanger was?
Ik weet het dus ook ff niet hahaha Aan de ene kant zeg ik: Je mag niet meer aflezen, na die 10 minuten.... Maar ja... als er idd niets is, zou de test ook geen streepje mogen geven. Waarom moest ik nou ook zo eigenwijs zijn? Nou moet ik wachten tot ik opnieuw kan testen... Nou ja, duurt niet lang meer. Ik hou je op de hoogte hoor! @prinses: Voor jou zal het ook spannend zijn. Wanneer mag jij testen? Dan zal ik zeker voor je duimen!
Ben een beetje wezen zoeken op het internet. Het kan te maken hebben met eiwit in je urine of blaasontsteking. ik denk niet dat ik zwanger ben, want ben vorige week zelfs ongesteld geweest. Omdat ik last heb van mijn borsten heb ik getest, dus bij mij is de kans wel heel erg klein. Ik hoop dat het bij jou een goed teken is. succes!
Tja, aan alle dames die stiekem terug gingen kijken en toch een extra streepje ontdekten... Succes! Dat meen ik uit de grond van mijn hart. Blij dat ik zoveel reacties heb gekregen, dat had ik niet verwacht! Het blijkt dus toch te gaan om een afwijking bij vrouwen die zwanger willen worden. en je ziet, soms staat er dan toch een streepje bij. Dus dan ben je stiekem toch een beetje zwanger