Nou breekt echt mijn klomp!

Discussie in 'De lounge' gestart door lianda, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lianda

    lianda Fanatiek lid

    6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Ik heb vanmorgen mijn baas te pakken gekregen. Hij zei mij dat ze echt langs waren geweest.
    Dus ik vroeg hem hoelaat? Dit was om 10 voor 3 in de middag.
    En er reageerde een wit hondje. Nou dat klopt die hebben we en zij weten dat niet dus het klopt echt.
    Ik zei hem nou om die tijd was ik dus mijn kinderen van school halen.
    Dit kon hij begrijpen zei hij. Nu heb ik afgesproken dat ik mijn floor manager 2x per week bel.
    Ook heb ik de herhaal afspraken van de psyg aan hem doorgegeven.
    Hij zei dat ik maar rustig aan moest doen en over een week of 3 even lang moet komen en dan een gesprek met hem en mijn floormanager te hebben. Prima! Ook zei hij dus zolang de arbo niet langs is geweest ik dus thuis moet blijven en hem moet bellen als ik na de ha of apotheek moet om mezelf in te dekken?? Ik mag toch wel mijn kinderen van school halen? Of even hier naar de winkel om eventueel een boodschap te halen? Ik zie het dus echt niet zitten om 24uur per dag in huis te zitten. Ook zei mijn psyg dat ik echt wat moest doen en nu ga ik dus met mijn buuf lekker wandelen.
     
  2. Nikita23

    Nikita23 VIP lid

    31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Je hoeft je baas niet eens te vertellen wat je hebt. Hij moet daar een arbo voor inschakelen. Dit vanwege jouw privacy.
     
  3. cherryl

    cherryl Fanatiek lid

    27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    ik weet niet of dit al gezegd is, maar er zijn al zo veel reacties die ik niet allemaal ga doorlezen ;)
    maar als je depressief thuis zit mag je gewoon weg van huis om je boodschappen enzo te doen...
    je zit depressief thuis en van alleen maar thuis zitten wordt je nog depressiever... dus ik geloof niet zo dat er daadwerkelijk iemand is lang geweest, die laten trouwens ook altijd een briefje achter! ik vermoed dat hij je gewoon gebeld heeft en toen je niet opnam gelijk zo een brief heeft gestuurd.
    ik vind dit idd erg harteloos! ik weet zo even niet wat je er mee moet doen, maar je staat iniedergeval in je recht!
     
  4. daphne78

    daphne78 VIP lid

    10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Lianda, kan je niet de arbodienst vragen over welke tijden dat je thuis moet blijven?
    Vaak staat dit soort info in je arbeidsvoorwaarden, dus de tijden dat je thuis moet zijn bij ziektemelding. En het is idd om je "in te dekken" hoe raar het ook klinkt.
    En vaak is het zo dat je na de afspraak (kan ook telefonisch zijn, maar is vaak wel persoonlijk) dat je wel gewoon weg mag.

    En verder heeft je werkgever misschien een rotbui gehad? Klinkt nu heel wat beter en reeeler wat hij meldt. Maar wel slordig van de Arbo dat ze geen briefje in de bus hebben gedaan!
     

Deel Deze Pagina