Fijn om te lezen dat je hier steun hebt ervaren, al waren sommigere reactes wel eens wat kort door de bocht, vond ik. Veel sterte/succes morgen! Ik hoop dat de uitspraak nu snel volgt.
Ik heb steeds alles van je gevolgd en ben blij om te horen dat jullie er samen sterker van zijn geworden. Jij hebt enorm moeilijke keuzes moeten maken en veel twijfels, angst en stress ondervonden, maar het is het allemaal waard geweest. Nu hopen dat jullie morgen echt een streep onder dat alles kunnen zetten. Ook al zal het waarschijnlijk nog wel eens een rol spelen in de toekomst, jullie geluk ligt in jullie handen. Heel veel sterkte en succes morgen en ik ga duimen voor een goede uitslag en hoop ook dat dat direct bekend is en niet nog dagen duurt. *Dikke knuffel*
Veel succes morgen, en ik wil ff zeggen dat ik je een onwijs sterke vrouw vind en dat je ontzettend goed omgaat met kritiek, super!
Heb niet alles gevolgd maar wel het aller eerste topic hier over. Dus weet een beetje hoe of wat en ik hoop dat wat er ook uit mag komen het hoe dan ook mee gaat vallen en jullie snel alles achter jullie kunnen laten en samen een frisse start mogen gaan maken. Sterkte en succes morgen!