Met 38 graden heb je koorts toch? Als je zwanger bent dan stijgt je temperatuur wel, maar 38 graden vind ik erg hoog! Tenzij je temp altijd al hoog is? Bij mij is dat namelijk niet zo, dus misschien is het geen goede vergelijking. Normaal zit ik net iets boven de 36 graden, nu 's ochtends rond de 37 en dan overdag weer iets hoger. Maar Anais, doe nou gewoon een testje! Dan weet je gelijk of je zwanger bent! Anders blijf je jezelf maar gek maken, ik zou daar niet tegen kunnen hoor! Werd al gek van 1 dag overtijd...
Hee anais, Heb je al getest? of durf je het nog niet echt? Dan heb je wel zekerheid hoor! Ik heb vorige week voor het laatst getest, ze bleven negatief. Dus daar ga ik nu ook vanuit! Maarja wel voor het eerst dat ik niet ongi ben geworden.Wacht het nog maar even af.. Vreemd van je temp? Wat Amyrilis al zei, hebje altijd een hoge of dat neit?
Sorry, misschien een rot opmerking maar heb je niet gewoon buik griep.....dit heerst momenteel heel erg namelijk!! 38.0 graden is verhoging. Wel duim ik voor je en hoop echt dat je zwanger bent...... Succes!!!
hoi nee nee buikgriep dan had ik het wel gemerkt ik voel lme voor de rest super dus ik heb altijd tegen de avond een hoge temp.meestal 37.4 maar soms ook37.8 dus... s'morgens heb ik normaal 36.4...en heb het vandaag s'morgens getemp. en deze is 37 nu...dus is toch een goed halve graad verhoging. ik heb nog niet getest......Sorrryyyy ik moest deze morgen spurten naar het toilet ik had weer buikkrampen en ja was het dus totaal vergeten ik ga direct naar de winkel voor een test.zou ik die dan vandaag nog doen of beter morgenvroeg?? ik heb nu veel last van men onderrug(gisterenavond ook HEEL fel) en soort van gespannen onderbuik,beetje kramperig. zie nog steeds niks in men uitscheidng van kleurverschil dus...? xxxx
Ik hoop dat je zwanger bent meis!! Hebben jullie zeer zeker verdiend na zo lang wachten!! Ik duim voor je!!
heb de test gekocht en heb ze net gedaan...was nega. ochtendurine is beter maar die test was goed voor elk moment van de dag.nou ja...dan mogen ze van mij nu wel komen hoor xxx
Maar, je hebt PCOS, wel een eisprong? Waarom geen behandeling? Hoop voor je dat je zwanger bent, maar probeer jezelf niet gek te maken. Kans is en blijft toch klein neem ik aan met PCO..
ik weet het..ik ga deze week men vriend zijn soldaatjes laten onderzoeken en als die goed zijn mag ik clomid nemen en anders is het ivf xxxx
Jammer dat je test negatief was. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, of snel een positieve test of ongesteld. Want dat wachten is zo vervelend... En anders lekker snel met clomid beginnen
Wat jammer Anais! Nu inderdaad maar naar het ziekenhuis denk ik? Dan kun je tenminste aan de slag met eerlijke kansen...Sterkte meis!