weinig symptomen maar toch zwanger??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door karin1983, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karin1983

karin1983 Actief lid

13 feb 2010
    335
    0
    0
    NULL
    NULL
    sinds een week heb ik last van duizelingen, vermoeidheid en sinds een aantal dagen pijn in mijn onderbuik...geen pijnlijke borsten, ook niet meer afscheiding en geen misselijkheid...
    'wel werd ik de afgelopen keer een week te vroeg ongesteld...ik heb een test in huis gehaald, maar weet niet goed of ik hem nu al moet uitvoeren of dat ik moet afwachten tot de volgende periode..ik hoef pas over 2 weken weer ongesteld te worden...

graag hoor ik jullie mening!!! weet echt even niet wat ik moet doen, mijn vriend is er nog namelijk niet aan toe...

groetjes Karin

2. karin1983

karin1983 Actief lid

13 feb 2010
    335
    0
    0
    NULL
    NULL
    vergeet nog 1 symptoompje...Hoofdpijn en dat heb ik anders bijna nooit!!!

3. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Ik denk eerder je eisprong!

Je zegt dat je pas over 2 weken weer ongesteld moet worden, dan zou je nu je eisprong moeten hebben of die zit er aan tekomen.
    Dat je zwanger bent lijkt me echt zeer onwaarschijnlijk.

Hoofdpijn hoeft niets te zeggen, dat had ik vorige maand ook heel erg, maar helaas niet zwanger!
    Ben je kort gestopt met de pil?

4. karin1983

karin1983 Actief lid

13 feb 2010
    335
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben al ruim anderhalf jaar geleden gestopt met de pil, omdat ik er vreselijke stemmingswisselongen van kreeg (werd steeds erger) sinds dien doen we het alleen met condoom...
    wel al de tijd een normale cyclus gehad, sinds afgelopen maand..en heb deze klachten nog nooit eerder zo gehad...

als ik zo hier de berichten allemaal lees, denk ik idd niet dat ik zwanger ben..
    wacht het rustig af...

Deel Deze Pagina