Is dit een normale oploop?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Tassie11, 18 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tassie11

Tassie11 Actief lid

18 jan 2016
    271
    91
    28
    Ik he gister middag een zwangersxhaps test gedaan. Deze was positief .
    Nu heb ik gister avond er nog een gedaan omdat ik het niet kon geloven.

Is het normaal dat dit binnen 6 uurtjes zo oploopt ?
    Lichte is van vanmiddag
    Donkere van avond.
    Was gister 10dpo
    Dit was de 1e ronde met clomid 50mg

Bijgevoegde bestanden:

2. Roos32

Roos32 Bekend lid

2 jun 2013
    923
    137
    43
    Vrouw
    Ik vermoed dat je urine wat meer geconcentreerd in de avond dan in de ochtend is geweest. Gefeliciteerd!

3. Tassie11

Tassie11 Actief lid

18 jan 2016
    271
    91
    28
    Mijn urine was in de avond juist minder geconcentreerd. Was plasje van een uur oud ofzo terwijl die van de middag juist veel geconcentreerder was.

4. Kate87

Kate87 Bekend lid

11 jan 2017
    636
    595
    93
    Flinke oploop ja! Maar het ligt idd wel aan hoe de urine is en hoe geconcentreerd. Sommige mensen testen beter in de middag.
    Mijne waren in de middag ook altijd duidelijker.

Gewoon overmorgen weer testen en dan wel proberen op hetzelfde tijdstip. Dan kan je wat zeggen over de oploop. Maar positief is hij zeker! Gefeliciteerd!

5. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Kan idd dat je beter test in de middag dan in de ochtend. Maar soms bevatten de testjes van t kruidvat wat minder kleurstof of zo, ze drogen dan op in een wat ander paars en ik heb t idee dat dat bij de bovenste ook zo is.
    Heb ook eens op een ochtend een vele lichtere test gehad terwijl mijn urine wel geconcentreerd was en test van ander merk wel opliep. Hele dag lopen stressen, in de avond opnieuw getest en toen was hij dus wel mooi opgelopen. Heb er een fototje van bijgedaan.

Maar snel oplopende testen zijn zelden een slecht teken hoor ;)

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina