Ik wil je hun adres wel doen? Rij er alleen een keer langs zou ik zeggen, dan krijg je misschien een klein vermoeden wat 1 van de redenen zou kunnen zijn. Gelukkig hebben we met de ouders van mn vriend gebroken.
wat een onzin die verwachtingen, mijn moeder is ook wel zo'n type maar daar trek ik me weinig van aan hoor. Altijd die regeltjes, dit moet zus en zo.. Ik bepaal zelf wel hoe ik de dingen doe.
Tja dit zou ik mijn ouders én schoonouders ook niet moeten aandoen, zou precies dezelfde preek krijgen en heel wat scheve gezichten dus elk jaar gaan we braaf bij beiden op bezoek. Of we nu 1 of 7 uur geslapen hebben Zij verwachten het nou eenmaal en ze zouden gewoon heel boos en teleurgesteld zijn als we niet komen. Dat is het me niet waard, dus we zijn voor het middagslaapje bij mijn ouders geweest en na het slaapje naar mijn schoonouders. Op beide plaatsen 2 uurtjes op de bank gezeten, lekker gegeten bij beiden dus ach, het valt best mee en zij zijn weer blij. Heb ergens toch wel de instelling dat je niet altijd kunt doen wat jezelf het beste uitkomt. Daar tegenover staat dat ik mijn dochter er later meer vrij in zal laten, of ze nu de 1e, 2e of 3e wil langskomen, áls ze maar komt.