Nou dat begint al goed zeg(schoonmoeder)

Discussie in 'De lounge' gestart door Windows, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

dat denk ik nou ook ik heb ook hele lieve schoonouders

2. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ik wil je hun adres wel doen?
    Rij er alleen een keer langs zou ik zeggen, dan krijg je misschien een klein vermoeden wat 1 van de redenen zou kunnen zijn.
    Gelukkig hebben we met de ouders van mn vriend gebroken.

3. Tamale

Tamale Niet meer actief

:$ Dat meen je niet, wat erg!

4. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Wat sneu voor ze dat ze je prachtige zoon niet hebben gezien! Ze missen een hoop, dom hoor! ;)

5. tulip

tulip Niet meer actief

umm, dat is wel heel erg ja.

plurkie, ged gedaan!!!

6. Mama van Mike

Mama van Mike Actief lid

24 sep 2008
    253
    0
    0
    Groningen
    wat een onzin die verwachtingen, mijn moeder is ook wel zo'n type maar daar trek ik me weinig van aan hoor. Altijd die regeltjes, dit moet zus en zo.. Ik bepaal zelf wel hoe ik de dingen doe.

7. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    #47 Sisa, 2 jan 2011
    Laatst bewerkt: 2 jan 2011

Tja dit zou ik mijn ouders én schoonouders ook niet moeten aandoen, zou precies dezelfde preek krijgen en heel wat scheve gezichten dus elk jaar gaan we braaf bij beiden op bezoek. Of we nu 1 of 7 uur geslapen hebben ;)
    Zij verwachten het nou eenmaal en ze zouden gewoon heel boos en teleurgesteld zijn als we niet komen. Dat is het me niet waard, dus we zijn voor het middagslaapje bij mijn ouders geweest en na het slaapje naar mijn schoonouders. Op beide plaatsen 2 uurtjes op de bank gezeten, lekker gegeten bij beiden dus ach, het valt best mee ;) en zij zijn weer blij.
    Heb ergens toch wel de instelling dat je niet altijd kunt doen wat jezelf het beste uitkomt.
    Daar tegenover staat dat ik mijn dochter er later meer vrij in zal laten, of ze nu de 1e, 2e of 3e wil langskomen, áls ze maar komt.

Deel Deze Pagina